Paieškos sistemoje ieškodami kandidato Gitano Nausėdos, pirmuoju pasiūlymu galite pamatyti klaustuku palydėtą ekonomisto pavardę bei pasiūlymą vietoj G.Nausėdos rinktis jo oponentę.
Tiesa, tokį rezultatą pamatys ne visi, o atitinkantys reklamos užsakovų nustatytus amžiaus, gyvenamosios vietos ir kitus kriterijus.
G.Nausėdos rinkimų štabo vadovas Aistis Zabarauskas patvirtino, kad apie oponentų reklamą yra žinoma, tačiau nesureikšmino jos įtakos rinkėjams.
„Mes žinome apie tą reklamą. Pamatę nusišypsojome, pagalvojome apie partinius pinigus ir neketiname nieko daryti. Tai yra smulkmena. Taip, ji turi kažkokį poveikį, bet lyginant su bendru politiniu kontekstu tai yra smulkmena“, – 15min sakė A.Zabarauskas.
Tuo tarpu I.Šimonytės štabo komunikacijos vadovė Giedrė Balčytytė buvo lakoniška ir pareiškė, kad kiekvienos rinkimų kampanijos tikslas – reklamuoti savo kandidatą.
Pamatę nusišypsojome, pagalvojome apie partinius pinigus ir neketiname nieko daryti, – sakė A.Zabarauskas
„Kaip ir visų kampanijų, pagrindinis uždavinys yra kuo daugiau rodyti savo kandidatą. „AdWords“ reklamos kūrybinio sprendimo esmė – pasiūlyti pasidomėti kita kandidate kaip alternatyva“, – atsakyme 15min rašė G.Balčytytė.
Dėl vietos S.Daukanto aikštės rūmuose besivaržantys kandidatai buvo surėmę ginklus dėl išlaidų reklamai. I.Šimonytės štabas suabejojo, ar G.Nausėdos komanda turi pakankamai lėšų kampanijai finansuoti. O pastarojo atstovai kalbėjo pamatę tikrąjį I.Šimonytės veidą, kuomet jos kampanijai TS-LKD paaukojo 330 tūkst. eurų. Daugiau apie tai – čia.
Pakartotinis balsavimas prezidento rinkimuose vyks gegužės 26 d., kartu su rinkimais į Europos Parlamentą. Išankstinis balsavimas prasidėjo gegužės 20 d. ir tęsis iki gegužės 24 d.
Pirmajame prezidento rinkimų ture I.Šimonytė ir G.Nausėda surinko kone vienodą balsų skaičių. Konservatorių iškeltą kandidatę palaikė 446,7 tūkst. Lietuvos piliečių, o ekonomistui atiteko 441,3 tūkst. balsų.