2015 07 07

Remigijus Šimašius abejoja Maskvos namų Vilniuje nauda

Vilniaus meras Remigijus Šimašius abejoja, ar Vilniui reikia statomų Maskvos namų.
Šalia Žalgirio stadiono statomi „Maskvos namai“
Maskvos namų statybos / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Daug klaustukų kyla dėl tų Maskvos namų. Prieš kelioliką metų pradėtas projektas, ar jis adekvatus šiandien, tai yra didelis klaustukas“, – žurnalistams Vilniaus miesto savivaldybėje sakė meras po susitikimo su Rusijos ambasadoriumi Lietuvoje Aleksandru Udalcovu sakė R.Šimašius.

„Nesu iki galo tikras, ar labai gerai yra, kai Lietuvos visos institucijos žalią šviesą kiekviename etape davė Maskvos namams, juo labiau turint omenyje, kad Maskvos institucijos Vilniaus namams Maskvoje tos žalios šviesos nedavė“, – pridūrė jis.

Apie tai, kad Maskvos namų Vilniuje statybos yra labiau pasistūmėjusios nei Vilniaus namų Maskvoje, BNS praėjusią savaitę yra sakęs Lietuvos ambasadorius Rusijoje Remigijus Motuzas.

Idėja Vilniuje pastatyti Maskvos namus gimė 2004 metų liepą, kai karaliaus Mindaugo karūnavimo 750 metų jubiliejaus iškilmėse lankėsi tuometis Maskvos meras Jurijus Lužkovas.

R.Šimašius teigė, jog iš Rusijos pusės norima, kad Maskvos namai Vilniuje atsirastų kitų metų viduryje. „Ar taip bus, ar ne, čia jau atskiras klausimas“, – sakė jis.

Sostinės mero teigimu, susitikimą su A.Udalcovu temdė Rusijos veiksmai geopolitinėje arenoje.

Idėja Vilniuje pastatyti Maskvos namus gimė 2004 metų liepą, kai karaliaus Mindaugo karūnavimo 750 metų jubiliejaus iškilmėse lankėsi tuometis Maskvos meras Jurijus Lužkovas. Tuomet nutarta panašų projektą vykdyti ir Maskvoje.

Maskvos namų interneto svetainėje skelbiama, kad jie būtų kultūros ir verslo bendradarbiavimo centras, kurio siekiama sukurti ir toliau plėtoti gerus kaimyninius santykius tarp Maskvos ir Vilniaus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis