Visuomenės nuomonė yra svarbi vertinimo komisijai, kuri, taip pat įvertinusi ekspertų nuomones, priims galutinį sprendimą. Tikimasi, kad iki šių metų pabaigos Kaunas turės miesto prekės ženklą ir šūkį.
Skelbto konkurso tikslas buvo sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kuris kurtų ir palaikytų patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškintų miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatintų atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didintų miesto konkurencingumą.
Miesto prekės ženklui ir šūkiui buvo keliami tokie vertinimo kriterijai, kaip skaitomumas ir suprantamumas tarptautiniame kontekste, įsimintinumas, originalumas ir išskirtinumas. Svarbūs vertinimo kriterijai yra ir atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas bei meniškumas.
Balsuoti galima svetainėje Kaunas.lt