Pranešime skelbiama, kad sekmadienį, nuo 9 val. iki 13 val. Migracijos valdyboje (Naugarduko g. 100, Vilniuje) laukiami galiojančio asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinančio dokumento neturintys ir dėl to rinkimuose dalyvauti negalintys asmenys. Dėl kokių nors priežasčių praradusiems asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantį dokumentą, bus išduodamas laikinasis pažymėjimas. Jis yra skirtas patvirtinti Lietuvos Respublikos piliečio asmens tapatybę ir pilietybę ir rinkimų dieną atstos pasą ar asmens tapatybės kortelę.
„Laikinasis pažymėjimas išduodamas, tik pateikus prašymą įgyti naują asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantį dokumentą ir sumokėjus (arba pateikus mokėjimo kvitą) nurodytą sumą už pasirinktojo dokumento išdavimą“, – skelbiama pranešime.
Gegužės 12 d. Migracijos valdyboje taip pat bus galima atsiimti anksčiau užsakytą ir jau pagamintą asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantį dokumentą.
Užsieniečių reikalų skyrius nedirbs, nebus teikiamos paslaugos ir LR pilietybės klausimais.