Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, iki šių metų balandžio 12 dienos paslaugų teikėjai gali teikti pastabas techninio darbo projekto parengimo techninei specifikacijai. Rinkos konsultacijos metu gauti pasiūlymai ir komentarai bus įvertinti.
Po rinkos konsultacijų bus skelbiamas pirkimas minėto ruožo rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo (kartu su alternatyvių sprendinių parinkimu ir parengimu) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugai įsigyti. Pirkimą planuojama paskelbti šių metų antrąjį ketvirtį.
Planuojama, kad darbai kelyje A14 Vilnius–Utena vyks etapais. Ruožas, kurį numatoma rekonstruoti pirmiausia, yra nuo 21,50 iki 39,20 km.
Paskutiniai rekonstravimo darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena ruože nuo 16,00 iki 21,50 km buvo vykdomi 2019–2020 m. Kelias buvo rekonstruotas iš dviejų eismo juostų į keturias, įrengtos dviejų lygių sankryžos su krašto keliais, pėsčiųjų viadukai, taip pat įgyvendintos aplinkosaugos ir eismo saugą užtikrinančios priemonės, rekonstruoti inžineriniai tinklai.
Magistralė Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.