Rusijai puolant Charkivą, G.Nausėda ragina skirti daugiau oro gynybos ir amunicijos

Rusijai intensyvinant puolimą Charkivo srityje Ukrainoje, prezidentas Gitanas Nausėda sako, kad Ukrainai reikia suteikti daugiau oro gynybos ir amunicijos, kad ukrainiečiai neprarastų svarbių pozicijų fronte.
Gitanas Nausėda
Gitanas Nausėda / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Jiems reikia oro gynybos sistemų ir jiems verkiant reikia amunicijos. Ne rytoj, o šiandien. Kol nėra oro gynybos sistemų, kaip aš viename Europos Vadovų Tarybos posėdyje sakiau, įsivaizduokite, ponai, jie yra po lietumi, mirtinu lietumi. Ir jie kiekvieną dieną po šiuo lietumi. Kol nėra oro gynybos sistemų, toliau Ukraina bus pažeidžiama“, – žurnalistams sekmadienį kalbėjo G.Nausėda.

Šalies vadovas sakė sveikinantis Vokietijos kanclerio Olafo Scholzo iniciatyvą Ukrainai skirti papildomų oro gynybos sistemų.

„Tačiau kol kas, kiek man žinoma, deja, tokių įsitraukusių ir parėmusių iniciatyvą yra nedaug. Vizito Vilniuje metu aš jam pasakiau, kad Lietuva yra pasirengusi prisidėti prie tos koalicijos savo radarais“, – teigė G.Nausėda.

Šeštadienį Rusija pareiškė, kad užėmė šešis Ukrainos kaimus, įskaitant penkis Charkivo srityje.

Rusijos gynybos ministerijos teigimu, jos pajėgos nužengė toli už ukrainiečių gynybos linijų ir užėmė daugiau kaimų.

Ukraina penktadienį paskelbė, kad Rusija pradėjo puolimą šiaurės rytiniame Charkivo regione, kurį nuo 2022 metų rugsėjo daugiausia kontroliuoja Kyjivas.

Jungtinės Karalystės užsienio reikalų sekretorius Davidas Cameronas sekmadienį interviu televizijai „Sky News“ sakė, kad padėtis Ukrainos šiaurės rytuose esančiame Charkive yra itin pavojinga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis