2019 03 27 /16:40

S.Skvernelis įteikė apie 36 tūkst. parašų VRK dėl dalyvavimo prezidento rinkimuose

Premjeras Saulius Skvernelis trečiadienį Vyriausiajai rinkimų komisijai įteikė parašus, remiančius jo dalyvavimą prezidento rinkimuose.
Saulius Skvernelis
Saulius Skvernelis / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Pranešta, jog popieriniuose lapuose surinkta 30 tūkst. 466 parašų, dar per 6 tūkst. už S.Skvernelio kandidatavimą pasirašė elektroniniu būdu.

„Mes orientavomės į klasikinių, popierinių parašų rinkimą, nes tai yra ir kontaktas su žmogumi, su kuriuo gali ir pakalbėti, ir į klausimus atsakyti“, – žurnalistams sakė S.Skvernelis.

Premjeras teigė, kad per susitikimus su gyventojais pats prisidėjo prie parašų rinkimo.

„Kai būdavo susitikimai su gyventojais, buvau prie to, turėjau galimybę prašyti žmonių, kad pasirašytų, dariau tą darbą“, – sakė S.Skvernelis.

Klausiamas, ar dalyvaus kandidatų debatuose, premjeras atsakė teigiamai. Tačiau debatuose anglų kalba teigė nedalyvausiantis. Britų prekybos rūmai Lietuvoje balandį rengia Lietuvos prezidento rinkimų kandidatų debatus.

„Jei bus anglų kalba, turbūt neisiu, todėl, kad esu Lietuvos pilietis ir gyvenu Lietuvoje, todėl manau, kad tai bus debatai lietuvių kalba“, – apie debatus, kuriuose ketina dalyvauti, sakė S. Skvernelis.

Prezidento rinkimų politinės kampanijos dalyviams privalu surinkti ne mažiau kaip 20 tūkst. rinkėjų parašų.

Parašus VRK jau yra pateikęs ekonomistas Gitanas Nausėda bei Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos vadovas europarlamentaras Valdemaras Tomaševskis.

Ketvirtadienis yra paskutinė diena parašams pateikti.

Rinkimai vyks gegužės 12 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis