2017 05 16

S.Skvernelis mano, kad jo reitingai smunka dėl reformų

Premjeras Saulius Skvernelis savo reitingų smukimą sieja su sprendimais švietimo, sveikatos, valstybės valdymo srityse.
Saulius Skvernelis
Saulius Skvernelis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Balandį premjerą palankiai vertino 60 proc. šalies gyventojų, šešiais procentiniais punktais mažiau nei mėnesiu anksčiau, rodo naujienų agentūros BNS užsakymu rinkos tyrimų kompanijos RAIT atlikta apklausa.

„Priimdamas labai sunkų sprendimą vadovauti Lietuvos Respublikos Vyriausybei, burdamas komandą, galiausiai rinkimuose tas buvo sakyta – mes ateiname tikrai padaryti tų sprendimų, kurie buvo nedaryti dešimtmečiais, kalbėkime apie švietimo sistemą, kalbėkime apie valstybės įmones, kalbėkime apie sveikatą, bet kurią sritį paimkime, buvo arba tęsiama, arba muilinama, arba imituojamas darbas“, – LRT radijui antradienį sakė S.Skvernelis, paklaustas, su kuo sieja populiarumo mažėjimą.

Jo teigimu, reformos yra neišvengiamos.

Mes privalome padaryti ir padarysime tuos darbus, kurie nėra labai populiarūs šiandien, bet ateityje tikrai gyventojai galės pasinaudoti tų neišvengiamų šiandien priimamų sprendimų rezultatais.

„Mes privalome padaryti ir padarysime tuos darbus, kurie nėra labai populiarūs šiandien, bet ateityje tikrai gyventojai (...) galės pasinaudoti tų neišvengiamų šiandien priimamų sprendimų rezultatais“, – žadėjo jis.

Gyventojų palankumą praranda ir valdančiosios Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininkas Ramūnas Karbauskis – jo reitingas smuko nuo 51 proc. iki 46 proc. Reitingo viršūnėje įsitvirtino prezidentė Dalia Grybauskaitė – ją palankiai vertina 64 proc. gyventojų.

Stebėtojų teigimu, reitingams įtakos galėjo daryti politikų pozicijos dėl naujojo Darbo kodekso, alkoholio ribojimo ir mokesčių lengvatos centralizuotai tiekiamam šildymui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis