2019 08 20

S.Skvernelis: teks peržiūrėti ir revizuoti mokestinę sistemą

Norint daugiau lėšų skirti socialinės reikšmės projektams, teks koreguoti mokestinę sistemą, teigia premjeras Saulius Skvernelis.
Saulius Skvernelis
Saulius Skvernelis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Turėdami iššūkį ir ambiciją spręsti ypatingai socialinės reikšmės klausimus, neišvengiamai turėsime peržiūrėti bei revizuoti galbūt ir esamą mokestinę sistemą. Ir diskusijos vyksta dėl naujų mokesčių, kaip taršos mokesčio atsiradimo“, – Seime antradienį teigė S.Skvernelis.

Pasak jo, Seimui teikiant kitų metų valstybės biudžetą, bus įvertintas įvairių mokestinių lengvatų poveikis finansų sistemai.

„Tie sprendimai bus priimti. Kokie tai būtų, šiandien negaliu pasakyti, bet faktas, kad papildomų pajamų biudžetui reikės norint įgyvendinti tas ambicijas, kurios yra siekiamos ir laukiamos, ir lūkesčiai – su naujuoju valstybės biudžetu“, – sakė premjeras.

Konservatorius Mykolas Majauskas priminė prezidento Gitano Nausėdos kritiką dėl nepagrįstų mokesčių lengvatų.

„Taikomi skirtingi tarifai pajamoms, gaunamoms iš skirtingų šaltinių. Kaip, pavyzdžiui, pajamos, gautos iš nekilnojamojo turto nuomos apmokestinamos maždaug dvigubai mažesniu tarifu nei pajamos, gautos iš darbo santykių. Ar planuojate atsižvelgti į prezidento pastebėjimus ir ar neplanuojate sulyginti apmokestinimo iš skirtingų pajamų?“, – premjero klausė M.Majauskas.

S.Skvernelis ne kartą yra pareiškęs, kad nuo 2020 metų keisis nekilnojamojo turto apmokestinimas, bus įvestas taršių automobilių mokestis.

Tarptautinės organizacijos ne vienerius metus Lietuvai siūlo įvesti taršių transporto priemonių mokesčius, plėsti NT apmokestinimą.

Vyriausybė pernai siūlė 0,3 proc. apmokestinti antrą ir daugiau vieno žmogaus turimus būstus, tačiau Seime pritarimo nesulaukė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis