Maždaug 14 ha teritorijoje šalia Vingio parko kažkada veikė suvirinimo gamykla „Velga“. Teritoriją „Akropolis Group“ iš valstybės įsigijo už 40,5 mln. Lt. Statybos įstrigo prasidėjus ekonominei krizei 2009-aisiais.
Dabar teritoriją gaubia dulkių debesys – senieji „Velgos“ statiniai baigiami nugriauti. Vietoj jų iki 2015-ųjų pabaigos turėtų iškilti naujas kompleksas, kuriame bus prekybos centras, gyvenamųjų namų, biurų pastatų. Taip pat ketinama sutvarkyti ir dalį infrastruktūros, skirtos Vingio parko lankytojams.
Likę nenaudojami pastatai prie Geležinio Vilko gatvės šiuo metu baigiami ardyti, siekiant galutinai išvalyti sklypą nuo pavojingų ir nenaudojamų statinių, – teigė A.Tyla.
„Akropolis Group“ plėtros departamento vadovo Arvydo Tylos teigimu, teritorija šiuo metu yra tvarkoma pagal suderintą su Vilniaus regiono aplinkos apsaugos departamentu darbų planą.
„Demontuojamos likusios statybinės konstrukcijos, nenaudojamos ir pavojingos būklės pastatai, šalinamos iš sklypo netinkamos ir smulkinamos likusios tinkamos statybai betoninės konstrukcijos ir jų dalys, tuo pačiu valoma teritorija nuo užteršto grunto ir jis utilizuojamas. Likę nenaudojami pastatai prie Geležinio Vilko gatvės šiuo metu baigiami ardyti, siekiant galutinai išvalyti sklypą nuo pavojingų ir nenaudojamų statinių“, – 15min.lt teigė A.Tyla.
Darbų apimtys – didelės, tačiau viską pabaigti numatoma iki 2015 metų pabaigos.
„Šiuo metu dirbame prie naujos koncepcijos, kuri apima prekybos centrą, gyvenamuosius namus, biurų pastatus, infrastruktūrą Vingio parko lankytojams. Kol koncepcija nėra baigta, kalbėti apie konkrečias detales – investicijas, nuomininkus, terminus – yra per anksti“, – sakė A.Tyla.
Vilniaus savivaldybė šių metų pradžioje buvo sudariusi komisiją, kuri, tarp kitų su teritorija šalia Vingio parko susijusių klausimų, svarstė galimybes pastatyti naują viešajam transportui skirtą tiltą per Nerį nuo Lazdynų link Vingio parko.
Toks tiltas miestui reikalingas, kadangi šiuo metu miesto autobusai ir troleibusai važinėja per Lazdynų tiltą, kuris yra Vilniaus pietinio aplinkkelio dalis, tad juo viešasis transportas važiuoti neturėtų.