2021 08 06

Šalyje paskiepyta beveik du trečdaliai suaugusiųjų, vakcinacijos tempai nežymiai sumenko

Šalyje paskiepyta beveik du trečdaliai suaugusiųjų – 62,1 proc. pilnamečių gyventojų, tačiau skiepijimosi tempai per savaitę nežymiai sumenko, rodo Statistikos departamento duomenys.
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Nuo praėjusio penktadienio iki šio ketvirtadienio per parą pirmąjį skiepą vidutiniškai gavo 8975 žmonės, savaite anksčiau tokių vidutiniškai buvo 9090.

Iš viso šią savaitę pirmąja doze paskiepyta 62,8 tūkst., o savaite anksčiau – 63,6 tūkst. žmonių.

Rekomenduojama 70 proc. paskiepytųjų dalis yra pasiekta trijose amžiaus grupėse iš dešimties: 65–69, 70–74 ir 75–79 metų grupėse, tačiau prie šios ribos artėja ir 55–64 metų grupė.

Išskyrus vaikus, likusiose amžiaus grupėse paskiepyta daugiau nei pusė gyventojų.

Pusę ir daugiau pilnamečių šalies gyventojų paskiepijo beveik visos šalies savivaldybės – 58 iš 60. To nepadarė tik Vilniaus ir Šalčininkų rajonai.

Tiesa, Vilniaus rajonas nuo šios ribos atsilieka per pusę procentinio punkto, čia mažiausiai vieną skiepo dozę gavo 49,5 proc. suaugusiųjų. Tuo tarpu Šalčininkų rajone paskiepyta daugiau nei trečdalis (37,1 proc.) visų suaugusiųjų.

Sąrašo lydere ir toliau išlieka Neringa, kur mažiausiai viena vakcinos doze paskiepyta 92,1 procento gyventojų.

Tarp didesnių miestų pirmauja Alytus, Panevėžys ir Kaunas, čia atitinkamai paskiepyta 66,3 proc. ir po 66,2 proc. suaugusiųjų (57,2 proc., 56,5 proc. ir 56 proc., skaičiuojant nuo visų gyventojų).

Vilniuje mažiausiai vieną vakcinos dozę gavo 65,5 proc. pilnamečių (54,7 proc. nuo visų), Šiauliuose – 59,6 proc. (50,8 proc.), o Klaipėdoje – 53 proc. (43,9 proc.) suaugusių gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis