2021 05 28

SAM: nuo COVID-19 paskiepyta daugiau nei trečdalis Lietuvos gyventojų

Per penkis vakcinacijos mėnesius viena arba dviem vakcinos dozėmis nuo koronaviruso (COVID-19) paskiepyta 988,5 tūkst. Lietuvoje gyventojų, arba 35 proc. visuomenės, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Vakcina nuo COVID-19
Vakcina nuo COVID-19 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

20 proc. šalies gyventojų yra paskiepyti pilnai, 15 proc. dar laukia antros vakcinos dozės. Bendra visuomenės imunizacija, įskaitant persirgusius COVID-19 liga ir turėjusius teigiamą serologinio tyrimo rezultatą per pastaruosius šešis mėnesius, siekia 42 proc.

Detalesnė vakcinacijos statistika pateikiama Statistikos departamento švieslentėse.

Sparčiausiai vakcinacija vyksta Neringos ir Birštono savivaldybėse, kur bent viena vakcinos doze paskiepyta atitinkamai 70 ir 51 proc. gyventojų.

Kiek daugiau nei 40 proc. gyventojų jau paskiepijo Anykščių, Akmenės, Alytaus, Rokiškio, Jurbarko, Varėnos, Kupiškio, Molėtų ir Ignalinos rajonų, taip pat Palangos miesto ir Druskininkų savivaldybės.

Didėjant vakcinų tiekimui išaugo ir skiepijimo tempai. Šį mėnesį per savaitę vidutiniškai paskiepijama beveik 150 tūkst. žmonių.

Įdiegus nacionalinę registracijos sistemą gyventojai kviečiami registruotis čia arba, jeigu nėra galimybės to padaryti internetu, skambinti Karštosios linijos numeriu 1808. Šalies vakcinacijos centruose yra daugiau nei 25 tūkst. laisvų vakcinų, kuriomis gyventojai yra kviečiami skiepytis pirmąja doze.

Užsiregistravę gyventojai SMS žinute gaus patvirtinimą, kuriame bus nurodyta pasirinkta vakcina, vizito data ir laikas, vakcinacijos centro adresas bei registracijos numeris. Žinutės siuntėjas yra „COVID-19“, pranešimo tekstas formuojamas automatiškai nenaudojant savitųjų lietuviškų raidžių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis