Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 04 06

Saugaus eismo dieną – efektyvesnės eismo saugumo politikos reikalavimas

Pirmadienį Seime susirinkę konferencijos „Saugumas keliuose“ dalyviai priėmė sprendimą kreiptis į ministrą pirmininką su siūlymu atsakomybę už saugaus eismo politikos įgyvendinimą šalyje pavesti vienai institucijai.
Vaikus į mokyklą kasdien vežiojanti D.Trapulienė teigė, kad keliai Kauno rajono gyvenvietėse itin slidūs ir pavojingi.
Konferencijos „Saugumas keliuose“ dalyviai siūlo atsakomybę už saugaus eismo politikos įgyvendinimą šalyje pavesti vienai institucijai. / Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.

Daugelyje Europos valstybių egzistuoja institucijos, kurios yra atsakingos už bendrą šalies politiką eismo saugumo srityje. Tuo tarpu Lietuvoje, kaip pajuokavo konferenciją moderavęs Lietuvos automobilių klubo garbės prezidentas Stasys Brundza, – „dešimt auklių, o vaikas – be galvos“. Taip yra dėl to, kad atsakomybę dalijasi ir Susisiekimo ministerijos, ir Vidaus reikalų ministerijos padaliniai bei įstaigos. S.Brundza atkreipė dėmesį, kad toks pasiūlymas garsiai išsakomas jau nebe pirmą kartą. Deja, pakankamai dėmesio ir pritarimo iš ankstesnės valdžios nebuvo sulaukta.

Konferencijoje aptartas ir Prancūzijos ambasados Ekonominės misijos vadovo Georges Regnier pranešimas, kuriame daug dėmesio buvo skirta Prancūzijoje jau važinėjantiems bendrovės „Translohr“ sukurtiems naujos kartos tramvajams. Tokie kurie tramvajai, anot pranešėjo, galėtų funkcionuoti ir Lietuvos didmiesčiuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais