Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 06 01

Savivaldybės, valstybinės įstaigos atnaujina kontaktinį gyventojų aptarnavimą

Švelnėjant karantino reikalavimams, savivaldybės, valstybinės įstaigos nuo pirmadienio atnaujina gyventojų aptarnavimą įprastiniu būdu, juos priimant savo patalpose.
„Sodra“
„Sodra“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Apie atnaujinamą gyventojų priėmimą pirmadienį pranešė Vilniaus ir Klaipėdos savivaldybės – taip šie didmiesčiai jungiasi prie Kauno, jau prieš dvi savaites atnaujinusio tiesioginį lankytojų aptarnavimą.

Duris klientams atveria ir „Sodra“, Valstybinės ligonių kasos bei kitos valstybinės ir savivaldybių įstaigos.

Didmiesčių savivaldybės nurodo, kad atvykusiems yra matuojama temperatūra, į pastatą nebus įleidžiami karščiuojantys ar infekcijos požymių turintys asmenys. Visi atvykusieji privalo dėvėti kaukes, laikytis 2 metrų atstumo, dezinfekuoti rankas, o vieno kliento aptarnavimo laikas negalės trukti ilgiau nei 15 minučių.

Vilniaus savivaldybė BNS informavo, kad nuo pirmadienio pradeda priimti lankytojus pastate Konstitucijos prospekte bei padaliniuose – Civilinės metrikacijos, Archyvo ir Socialinių išmokų skyriuose bei seniūnijose.

„Svarbu pažymėti, kad kol kas klientai bus aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją telefonu ir tik tais klausimais, kurių asmuo dėl objektyvių priežasčių negali išspręsti nuotoliniu būdu“, – atsakyme BNS nurodė savivaldybė.

Nuotoliniu būdu – telefonu, el. paštu, vaizdo ir garso pokalbių programėlėmis, per karantiną teikiama apie 250 įvairių paslaugų ir šiam būdui prioritetas bus teikiamas ir toliau.

Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad nuo pirmadienio gyventojai Liepų gatvėje esančiame Klientų aptarnavimo skyriuje gyventojus darbo valandomis priims be išankstinės registracijos, tik bus ribojamas jų srautas. Kituose padaliniuose gyventojai galės būti priimami, jei iš anksto užsiregistruos, o
viešosios tvarkos skyrius kontaktinį aptarnavimą atnaujins nuo birželio 17 dienos.

„Džiaugiamės, kad pamažu grįšime į įprastą gyvenimo ritmą ir vėl matysime miestiečius, kurių vizitai mums reiškia, jog esame reikalingi. Manome, kad bendravimas akis į akį, bet, žinoma, laikantis saugaus bendravimo rekomendacijų, padės klausimus spręsti efektyviau“, – pranešime sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Kauno savivaldybė lankytojų aptarnavimą jau atnaujino nuo gegužės 18 dienos, tačiau, kaip ir kitos savivaldybės, ragina gyventojus teikti pirmenybę nuotolinėms konsultacijoms. Kaip BNS sakė Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus vedėja Agnė Augonė, savivaldybėje ribojamas vienu metu aptarnaujamų lankytojų skaičius ir sudaryta galimybė pasiskambinus telefonu iš anksto informuoti apie planuojamą atvykimo laiką bei jį rezervuoti.

Lietuvoje kovo viduryje įvestas karantinas pratęstas iki birželio 16 dienos, tačiau numatyta daugiau atlaisvinimų įstaigų darbui, renginiams, verslui bei atvykimui iš užsienio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos