Trečiadienį Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) posėdyje, dalyvaujant Valstybės kontrolės, Vidaus reikalų ir Sveikatos apsaugos ministerijų, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento bei Bendrojo pagalbos centro atstovams, buvo aptarta kaip įgyvendinamas Valstybino audito ataskaitos „Bendrojo pagalbos centro veiklos organizavimas“ rekomendacijų įgyvendinimo planas.
Vidaus reikalų ministerijai, kaip Bendrojo pagalbos telefono 112 paslaugų infrastruktūros plėtros programos stebėseną atliekančiai ir jos įgyvendinimą koordinuojančiai institucijai bei Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie VRM, kaip institucijai pagal kompetenciją organizuojančiai ir koordinuojančiai Bendrojo pagalbos telefono numerio 112 įdiegimą, buvo nuspręsta siūlyti:
1) užtikrinti, kad Bendrojo pagalbos telefono 112 paslaugų infrastruktūros plėtros programa ir Bendrojo pagalbos centro įstatymas būtų tinkamai įgyvendinti;
2) užtikrinti, kad Valstybino audito ataskaitoje „Bendrojo pagalbos centro veiklos organizavimas“, baigtoje 2012 m. vasario 8 d., nurodytas rekomendacijų įgyvendinimo planas būtų vykdomas;
3) prieš skiriant papildomą finansavimą Bendrojo pagalbos telefono numerio 112 paslaugų infrastruktūros kūrimui ir plėtrai, išnagrinėti ekspertinio Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos audito atlikimo poreikį.