2010 12 14

„Sėkmingiausio metų turizmo projekto“ konkurse apdovanoti klaipėdiečiai

Antradienį Vilniuje vykusiuose „Sėkmingiausio metų turizmo projekto“ konkurso apdovanojimuose įvertinti ir Klaipėdos miesto turizmo verslo: „Friedricho pasažas“ laimėjo pirmąją vietą sėkmingiausių maitinimo įstaigų nominacijoje, VšĮ „Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras“ užėmė antrąją vietą sėkmingiausio Lietuvos turizmo informacijos centro nominacijoje, o „Pajūrio kempingas“ – trečiąją vietą sėkmingiausių apgyvendinimo įstaigų nominacijoje.
Senieji Klaipėdiečiai senamiestyje
Apdovanojimo susilaukė ir Klaipėdos turizmo bei kultūros informacijos centras. / I.Ozturhan nuotr.

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos kasmet skelbia konkursą „Sėkmingiausias metų turizmo projektas“. Juo siekiama, kad turizmo sektoriaus naujovės, iniciatyvos, geriausios verslo idėjos bei sprendimai taptų kuo žinomesni ir taip būtų skatinama vietinio turizmo plėtra Lietuvoje.

Pasak Valstybinio turizmo departamento direktorės R.Balnienės, šiais metais buvo pateiktas rekordinis paraiškų skaičius – net 80. Paraiškas aktyviai teikė savivaldybės, turizmo verslo asociacijos, turizmo informacijos centrai.

Profesionali konkurso „Sėkmingiausias metų turizmo projektas“ vertinimo komisija, sudaryta iš turizmo verslo asociacijų ir visuomeninių organizacijų deleguotų atstovų, išrinko sėkmingiausius 2010-ųjų metų apgyvendinimo paslaugų, sveikatingumo ir poilsio paslaugų, kelionių organizavimo paslaugų, kaimo turizmo ir maitinimo paslaugų teikėjus.

Taip pat buvo įvertintas sėkmingiausias šių metų nekomercinis turizmo rinkodaros projektas, turizmo infrastruktūros projektas ir informacijos sklaidos projektas, pristatantis vietinio turizmo galimybes, bei geriausiai dirbantys turizmo informacijos centrai Lietuvoje

Konkurso „Sėkmingiausias metų turizmo projektas“ dalyviai buvo vertinami pagal indėlį gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį, inovatyvumą, konkurencingumą, pasiektus veiklos rezultatus, taip pat buvo vertinamos gautos pajamos, investicijos, aptarnautų turistų ir įgyvendintų informacinės sklaidos priemonių skaičius. Buvo atsižvelgta ir į dalyvavimą rinkodaros ar prisistatymo renginiuose užsienyje, rekomendacijas, 2010-aisiais gautus apdovanojimus, pozityvius žiniasklaidos vertinimus.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų