Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2016 09 14 /18:20

Septyni Druskininkų „Grand Spa Lietuva“ viešėję asmenys susirgo

Septyni asmenys, ilsėjęsi Druskininkų „Grand Spa Lietuva“, susirgo ūmiu gastroenteritu, praneša Druskininkų valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, iškart pradėję tyrimą.
„Grand Spa Lietuva“ ir statybos šalia
„Grand Spa Lietuva“ ir statybos šalia / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Informaciją VMVT gavo iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro.

Atlikus patikrinimą įstaigos maitinimo filiale nustatyta, kad patalpoms trūko tvarkos ir švaros, dalis valymui skirto inventoriaus buvo nekokybiškai išplauta.

Kol kas šių negalavimų priežastis nenustatyta, tačiau imtasi visų įmanomų priemonių padedant sunegalavusiems, žmonėms, teigia „Grand SPA Lietuva“ direktorius Šarūnas Abramavičius.

Siekiant išsiaiškinti galimas susirgimų priežastis ir įvertinus pavojų infekcijai išplisti, Druskininkų VMVT laikinai sustabdė maitinimo filialo veiklą, kol bus atliktas patalpų ir gamybos inventoriaus generalinis valymas bei dezinfekcija.

Be to, atrinkti maisto produktų, vandens, nuoplovų nuo darbinių paviršių mėginiai laboratoriniam ištyrimui, įmonės darbuotojai, dirbę su maistu, taip pat nukreipti sveikatos patikrinimui.

Tyrimas tęsiamas toliau, aiškinamasi, ar infekciniai susirgimai kilo dėl netinkamo maisto tvarkymo maitinimo bloke ar buitinio kontakto metu.

Kol kas šių negalavimų priežastis nenustatyta, tačiau imtasi visų įmanomų priemonių padedant sunegalavusiems, žmonėms, teigia „Grand SPA Lietuva“ direktorius Šarūnas Abramavičius.

„Glaudžiai bendradarbiaujame su visuomenės sveikatos centro specialistais ir Druskininkų maisto ir veterinarijos tarnyba, remiamės jų rekomendacijomis ir vykdome jų nurodymus. Nedelsiant dezinfekavome susirgusių klientų kambarius, vieno restorano gamybinėse patalpose atlikome generalinį patalpų valymą ir pasamdėme profesionalią dezinfekavimo įmonę, kuri atliko pilną šių patalpų ir įrangos dezinfekciją. Taip pat dedame visas pastangas, kad patikslinti klientų negalavimo priežastį: yra paimti pakartotiniai vandens ir nuoplovų mėginiai, taip pat besiskundžiančių klientų ir visų virtuvės darbuotojų mėginiai mikrobiologiniams tyrimams atlikti“, – pranešime spaudai cituojamas Š.Abramavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos