2015 04 20

Šeštadienį vyks tradicinė aplinkos tvarkymo akcija „Darom“

Šį šeštadienį rengiama tradicinė aplinkos tvarkymo akcija „Darom“.
Akcija „Darom“
Akcija „Darom“ / Akcijos „Darom“ organizatorių nuotr.

Šiais metais akcijos „Darom“ iniciatoriai kviečia visuomenę atkreipti dėmesį į vandens telkinius ir skatina jų valymą. Akciją organizuojančios viešosios įstaigos „Mes darom“ direktorė Roberta Ažukaitė BNS pirmadienį sakė, kad vandens telkinius valys ne tik narai.

„Vienur narai ners, kitur baidarėmis plauks, kitur iš šonų trauks – įvairiai bus. Šiais metais vandens telkinių valymas yra naujovė, plika akimi nematomose vietose, šiuo atveju vandens telkiniuose, atliekų gana nemažai. Tačiau šalia to vis tiek bus tvarkomi miškai, pakelės, bendrai naudojamos erdvės, parkai ir taip toliau – visos šitos erdvės toliau bus tvarkomos, o vandens telkiniai tik prisideda – akcija nesiaurėja, o tik plečiasi“, – aiškino ji.

Akcijos rengėjai žada akylai stebėti, kad žmonės slapta ar naktimis į numatytus „Darom“ taškus nevežtų savo privačių atliekų, ir pabrėžia, kad akcija skirta bendrai naudojamoms erdvėms tvarkyti.

Akciją globoja premjeras Algirdas Butkevičius.

„Prie bendruomeniška pavasario švente tapusios iniciatyvos Vyriausybės vadovas kviečia aktyviai prisijungti ir Lietuvos gyventojus“, – sakoma pirmadienį išplatintame Vyriausybės pranešime.

Akcijos organizatoriai skaičiuoja, kad „Darom 2015“ turėtų dalyvauti ne mažiau kaip 200 tūkst. dalyvių.

Aplinkos tvarkymo akcija „Darom“ Lietuvoje kasmet organizuojama nuo 2008 metų. Pasaulinis judėjimas „Let‘s do it world“, kurio nariais drauge su kitų 111 valstybių atstovais yra ir akcijos „Darom“ organizatoriai Lietuvoje, yra pripažintas Jungtinių Tautų Organizacijos. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis