Šeštokiškiams iš vienos miestelio dalies į kitą tenka kulniuoti aplinkiniais keliais. Daugiau kaip 700 gyventojų turintį Šeštokų miestelį plieniniai bėgiai į dvi dalis yra padaliję nuo pat geležinkelio į Suvalkus nutiesimo cariniais laikais – prieš beveik šimtmetį.
Susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus patarėjas Ričardas Slapšys neslėpė, kad su Šeštokų gyventojais apie perėjos būtinybę iš tiesų kalbėta. Tačiau jis LŽ aiškino, kad pėsčiųjų perėja virš geležinkelio „Rail Baltica“ Šeštokuose – savivaldybės rūpestis
LŽ kalbintas Lazdijų rajono meras Artūras Margelis tikino, kad „ne savivaldybių galioms yra įrengti perėjas, nes tam jos neturi pinigų. Iš kur dabar imtume 2-3 mln. litų? Tokių pinigų Lazdijų savivaldybės biudžete nėra„. Mero teigimu, su bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovais merija yra sutarusi Šeštokų miestelio gyventojų problemą spręsti kartu – bus teikiama viaduko statybos paraiška 2014-2020 metų Europos Sąjungos finansiniam laikotarpiui.