„Jau praktiškai visi darbai yra baigti. Per artimiausias porą dienų baigsime montuoti apsaugines tvoreles ir vietoj žiemą įrengtos laikinos dangos paklosime naują viršutinį asfaltbetonio dangos sluoksnį“, – sakė „Kauno tiltų“ techninis direktorius Aldas Rusevičius.
Pakeitus lankstus ir deformacinius pjūvius transporto eismas remontuojamu Kleboniškio tiltu buvo atidarytas balandžio mėnesio pradžioje. Kiti darbai buvo vykdomi be eismo apribojimų. Kelio atkarpoje ties Kleboniškio tiltu yra didžiausias eismo intensyvumas Lietuvoje. Vasarą piko metu jis siekia iki 55 tūkst. automobilių per parą, teigiama išplatintame pranešime.
Remonto metu abiejose tilto krantinėse atramose buvo sumontuoti Vokietijoje pagal naujausias technologijas pagaminti lankstai ir deformaciniai pjūviai.
„Remontas buvo vykdomas ypač dideliais tempais – siekdami tiltu eismą paleisti kuo greičiau, darbus organizavome dviem pamainomis. Atliekant remonto darbus šiame objekte dirbo tiltų remonto specialistų komanda. Garantuojame, kad remonto darbai atlikti kokybiškai, todėl šis tiltas nuo šiol yra saugus transporto judėjimui“, – sakė A. Rusevičius.
Tiltas statytas 1981 metais – nuo to laiko transporto srautai per šį tiltą išaugo dešimtis kartų, todėl jo apkrovimo normos pastaruoju metu buvo viršijamos apie 2 kartus. Kapitališkai Kleboniškio tiltas nebuvo remontuotas nė karto.