2016 04 09 /16:12

Šiaulių „Saulės miesto“ lifte įstrigusi šeima užuot sulaukusi pagalbos buvo išjuokta

Šiauliuose lifte įstrigusi jauna šeima su mažamečiu vaiku pagalbos prisišaukti negalėjo visą pusvalandį – prekybos centro liftą prižiūrėti turinčios kompanijos darbuotojai tik šaipėsi iš nelaimėlių.
Pavadinimas
Asociatyvinė nuotrauka. Liftas

Šeštadienio popietę Šiaulių „Saulės miesto“ prekybos centre laiką leidusi šeima iš pirmo aukšto kilo į antrąjį. Tačiau liftas įstrigo tarp aukštų.

Skambinau dispečerei, tačiau šioji tik juokėsi. Ji ėmė sakyti, kad mato, jog liftas veikia, o mes kalbame nesąmones, – pasakojo šiaulietė Dovilė.

„Praeinantys žmonės, valytoja matė mus, bandė jungti liftą, tačiau niekas neveikė. Lifte ėmė mirksėti šviesos, mūsų keturių metų vaikas išsigando, ėmė klykti. Skambinau dispečerei, tačiau šioji tik juokėsi. Ji ėmė sakyti, kad mato, jog liftas veikia, o mes kalbame nesąmones“, – 15min pasakojo šiaulietė Dovilė.

Ji pasiskambino prekybos centro apsaugininkui. „Tačiau šis iš pirmo aukšto į antrąjį ėjo beveik dvidešimt minučių. Ir mums taip pat negalėjo padėti“, – pasakojo moteris.

Šiaulietė dar kartą pasiskambino liftą prižiūrinčiai bendrovei „Schindler“. „Išgirdau, kad dėl mūsų jie nekels sraigtasparnio. Ėmiau aiškinti, kad trūksta oro, kad nėra kuo kvėpuoti“, – susijaudinusi kalbėjo šiaulietė.

Vis tik netrukus pasirodė kompanijos darbuotojai ir iškėlė nelaimėlius iš lifto.

„Streso buvo nemažai, ypač vaikui“, – apgailestavo pašnekovė.

Bendrovės „Schindler liftas“ Šiaulių padalinio vadovas Gediminas Kazlauskas 15min tikino, kad pusę valandos trukusi gelbėjimo operacija – dar normalus laikas.

„Įprasta praktika – apie valanda. Nes užtrunka, kol atvažiuojama iki vietos, kol atveriamas liftas. Abejoju, kad mūsų darbuotojai galėtų juoktis ar šaipytis, nes pokalbiai yra įrašomi. Pasidomėsiu šiuo įvykiu“, - žadėjo jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis