Diskusija užvirė po to, kai tarybos nariai prabilo apie mistinę apklausą. Sarkazmas, tačiau reikia suprasti, kad šioje apklausoje šiauliečiai labai džiaugėsi tuo, kad jiems bilietas kainuos brangiau.
Kai kurie tarybos nariai tokios apklausos visai neprisiminė ir vadino sovietiniu palikimu tariamą miestiečių „džiūgavimą“ skelbti savivaldybės apmokamuose straipsniuose.
Tuomet meras Artūras Visockas nusuko diskusiją kita linkme, dievagodamasis, kad apklausa tikrai vyko švariai ir buvo siekiama, kad joje dalyvautų pakankamas skaičius šiauliečių.
Jau sausį buvo išplatintas pranešimas, kad Šiauliuose vienkartinių bilietų kainos keleiviams turėtų pakilti 3–5 centais. Buvo pateikti du paskaičiavimai. Taryba pasirinko 5 centų pabrangimą. Bilieto kaina nuo 49 centų kyla iki 54 centų.
Nemažai šiauliečių į viešojo transporto kelionės kainos didinimą reaguoja skausmingai, nes prieš keletą metų savivaldybė panaikino „mikriukus“ – nebeleido keleivių vežti privačiais mikroautobusais. Keista, tačiau savivaldybės viešinamos apklausos dabar skelbia visai ką kita.
Aiškinama, kad „Busturo“ darbuotojų pajamos bus didinamos apie dešimt procentų jau kovo mėnesį.
Šiaulių administracijos direktoriaus pavaduotojas Marijus Velička akcentavo, kad Šiauliai elgiasi progresyviai ir stengiasi atnaujinti parką kuo ekologiškesniu transportu, kai tuo tarpu Vilniuje yra perkami dyzeliniai autobusai: „Dujos yra ekologiškiausias kuras. Troleibusų mes neturime. Dyzelinių autobusų Europos miestai stengiasi visiškai atsikratyti.“
Aiškinama, kad „Busturo“ darbuotojų pajamos bus didinamos apie dešimt procentų jau kovo mėnesį. Tiesa, buvo tvirtinama, kad algos didės, net jei taryba bilietų neleis branginti. Atlyginimai bendrovėje nesikeitė kelerius metus.
Šiauliai brangiau už visus bilietus pardavinėja autobuse. Čia keleiviai už vieną važiavimą turi vairuotojui į delną įdėti eurą. Taip skatinama žmones kuo daugiau naudotis elektroniniais bilietais ir už važiavimą mokėti kone dvigubai pigiau.