2011 09 12

Šildymo sezonui Klaipėdoje jau pasiruošta

Bendrovė „Klaipėdos energija“ teigia jau esanti pasiruošusi gaminti ir tiekti šilumą, kai tik to prireiks.
Dėl brangstančių dujų šildymo sezono gyventojai laukia su nerimu.
Dėl brangstančių dujų šildymo sezono gyventojai laukia su nerimu. / Egidijaus Jankausko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.
Temos: 1 Vytautas Valutis

Per šią vasarą bendrovės darbuotojai pakeitė apie 4 km šilumos trasų, šie darbai atsiėjo 13 mln. litų. Dar 2 mln. litų investuota į pagrindinio šildymo katilo rekonstrukciją. Anot įmonės atstovų, tai reiškia, jog bendrovė dar labiau sumažino šilumos tiekimo nuostolius. Klaipėda ir toliau išlieka lydere tarp mažiausius šiluminius nuostolius patiriančių miestų. Šis rodiklis uostamiestyje siekia 13,2 proc., tuo metu Lietuvos vidurkis – 15 proc. Didžiausi nuostoliai patiriami nerenovuotuose daugiabučiuose – per neapšiltintas sienas, stogą, nesandarius langus iššvaistoma kartais net iki 60 proc. šilumos.

Kol kas nežinia, kiek šią žiemą kainuos šildymas, tačiau viena aišku – jo kaina tikrai nemažės. Tai esą lemia ir toliau augančios dujų kainos, o vietos energetikai negali paveikti šito proceso.

„Šilumos kainos rekordą pasiekė 2009 metų vasario 1 d. – 25,22 ct be PVM. Šiuo metu kaina siekia 22,94 ct ir nemanau, kad minėtą istorinį rekordą pasieksime. Žinoma, dujų kaina pasiekė aukštumas, tačiau šilumos kaina nuo sausio iki rugsėjo mėnesio padidėjo 18 proc., o dujų – net 40 proc.“, – sakė bendrovės „Klaipėdos energija“ generalinis direktorius Vytautas Valutis.

Pasak bendrovės atstovų, klaipėdiečiai yra gana pareigingi – po praėjusios rekordiškai šaltos žiemos likusios klientų skolos per vasarą sumažėjo penktadaliu. Bendra skola už šilumos energiją, rugpjūčio mėnesio duomenimis, siekė 15,3 mln. litų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis