Kauno miesto centras įsikūręs dauboje, todėl piko valandomis itin teršiama aplinka, o dėl to, kad AB „Autrolis“ ir UAB „Kauno autobusai“ kai kurie maršrutai dubliuojasi, miesto centre padidėja transporto spūstys.
Manoma, kad sujungus bendroves būtų galima optimizuoti maršrutų skaičių. Atsisakius kai kurių autobusų maršrutų, Kauno miesto savivaldybė, kuri kontroliuoja abi bendroves, per mėnesį sutaupytų 73,9 tūkst. kilometrų ridos, o per metus šis efektas siektų net 1,14 mln. kilometrų. Būtent transporto priemonių ridos kompensacijas Kauno miesto savivaldybė išmoka abiems įmonėms, todėl savivaldybei pavyktų sutaupyti nemažai mokesčių mokėtojų pinigų.
Idėjos autoriai pabrėžia, kad keleiviai dėl to nepatogumų nepatirs, nes miesto centre kursuotų daugiau troleibusų.
„Suprantama, kad tokiu būdu reikėtų didinti troleibusų greitį, jiems įveikiant sankryžas ir žiedus“, – akcentavo „Autrolio“ vadovas M.Legas.
Kauno mieste bendras troleibusų kontaktinio tinklo ilgis siekia apie 125 km. Vidutinis troleibusų važiavimo greitis miesto gatvėmis yra apie 30 km/val. Troleibusų važiavimo greitį ženkliai mažina kontaktinio tinklo senstelėję jungiamieji elementai.
Nuo 2007 m. atnaujinus kai kurias kontaktinio tinklo atkarpas čekų gamybos detalėmis, jose vidutinis troleibusų greitis siekia 40-50 km/val. Ateityje planuojama atnaujinti kontaktinį tinklą A.Juozapavičiaus prospekte, taip pat numatyta kontaktinio kabelinio tinklo statyba Parodos g. – K. Petrausko g., sujungiant Vytauto prospektą su Savanorių prospektu, o taip pat kontaktinio kabelinio tinklo statyba nuo Vaidoto gatvės iki Onkologijos ligoninės.