Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 11 23

Siūloma stabdyti Kalvarijų turgaus nuomos konkursą

Dalis Vilniaus tarybos narių įtaria, kad Kalvarijų turgaus nuomos konkurso laimėtojas gali būti žinomas iš anksto. Konkursą siūloma stabdyti ir padidinti turgavietės nuomos kainą. Tačiau sostinės meras atkakliai tam priešinasi, antradienį rašo „Lietuvos žinios“.
Kalvarijų turgaus nuomos konkursas įstrigo mažiausia mėnesiui.
Kalvarijų turgus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Sostinės savivaldybės taryba trečiadienį turėtų svarstyti siūlymą pripažinti netekusiu galios birželio 30 dienos sprendimą dėl Kalvarijų turgaus nuomos konkurso. Trečiadienį žadama atplėšti vokus su verslininkų siūlymais. Vilniaus valdžia teigia, kad projektu susidomėjo 16 įmonių.

Konkursą sustabdyti siūlantys 26 tarybos nariai įsitikinę, kad savivaldybė per metus iš Kalvarijų turgavietės nuomos galėtų gauti ne 1 mln. litų, o gerokai daugiau – apie 3,5 mln. litų.

Konkursą sustabdyti siūlantys 26 tarybos nariai įsitikinę, kad savivaldybė per metus iš Kalvarijų turgavietės nuomos galėtų gauti ne 1 mln. litų, o gerokai daugiau – apie 3,5 mln. litų.

Tarybos nario Liberalų sąjūdžio atstovo Vidmanto Martikonio teigimu, merijoje sklinda kalbos, kad galimas Kalvarijų turgavietės nuomos konkurso nugalėtojas jau aiškus.

Tėvynės sąjungos–Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos nariui Vidui Urbonavičiui įtarimų kelia viena konkurso sąlygų – nuomotis turgavietę pageidaujanti bendrovė savo sąskaitoje privalo turėti milžinišką sumą pinigų. Kokia ta suma, V.Urbonavičius neatskleidė.

Bendrovė „Tugva“ už Vilniaus Halės turgavietės nuomą kasmet moka 1,1 mln. litų. Beveik tiek pat prašoma už Kalvarijų turgaus nuomą, nors šis yra triskart didesnis.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos