Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 10 27

Skambučių antplūdžio sulaukianti Karštoji linija: daugiau žmonių registruoti negalėtume

Karštoji koronaviruso linija, pastaruoju metu sulaukianti didžiulio skambučių antplūdžio, net ir optimizavus procesus negalėtų gerokai padidinti registruojamų žmonių skaičių, nes ribotos mobiliųjų punktų galimybės, sako jos vadovas.
Koronaviruso karštoji linija 1808
Koronaviruso karštoji linija 1808

„Pastarąją savaitę jau turbūt gerokai padidėjęs yra skambučių kiekis: turime kokius 10–12 tūkst. skambučių per dieną ir, be abejo, atsiprašome žmonių, bet tikrai ne visiems iš karto pavyksta prisiskambinti“, – BNS sakė Karštąją koronaviruso liniją administruojančios Kauno greitosios medicinos pagalbos stoties direktorius Nerijus Mikelionis.

Pasak jo, Karštojoje linijoje į mobiliuosius punktus tirtis kas dieną registruojama 3–4 tūkst. skambinančiųjų, o mobilieji punktai per dieną gali priimti apie 3 tūkst. žmonių. Todėl net ir gerokai padidinus Karštosios linijos pajėgumus, registracijos kiekiai smarkiai keistis negalėtų.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Nerijus Mikelionis
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Nerijus Mikelionis

„Mes labai stengiamės, žiūrime procesus, artimiausiu metu atidarysime elektroninę registraciją, bandysime optimizuoti savo procesus, kad viskas būtų greičiau, bet netgi daugiau prisiskambinusiųjų tiesiog gali taip atsitikti, kad nelabai turėsime, kur registruoti“, – sakė jis.

„Turime butelio kaklelį ne tik 1808, kuri yra užplūdusi skambučiais, bet taip pat atsiras tas butelio kaklelis ir mobiliuosiuose punktuose, todėl, kad jų skaičius irgi yra ribotas“, – pridūrė įstaigos vadovas.

Didžiuosiuose miestuose, pasak N.Mikelionio, vietų dažniausiai galima nesunkiai rasti kitai dienai, mažesniuose miestuose kartais visos vietos būna užimtos ir keletą dienų į priekį.

Kad Karštojoje linijoje – karšta, tą tikrai galiu patvirtinti.

Karštoji linija į punktus registruoja tiek dienų, kelioms šie būna pateikę savo užimtumą.

N.Mikelionio teigimu, apie 15–20 proc. skambučių būna paklausimai ir informacijos prašymai, apie 30 proc. asmenų skambina dėl tyrimų, nes jaučia koronavirusui būdingus simptomus, dar 30 proc. – dėl profilaktinių tyrimų.

„Kad Karštojoje linijoje – karšta, tą tikrai galiu patvirtinti“, – sakė jis ir prašė žmonių turėti kantrybės.

Skambučių, kurie nebūtų susiję su Karštosios linijos veikla, pasak N.Mikelionio, pastaruoju metu, palyginti su pandemijos pradžia, yra gerokai sumažėję.

Greitosios pagalbos stoties vadovo teigimu, užimtumas didelis išlieka visą darbo laiką, todėl valandų, kada prisiskambinti būtų lengviau, nėra. Skiriasi tik savaitės dienos: savaitgaliais skambučių sulaukiama maždaug perpus mažiau nei darbo dienomis, nors ir šie skaičiai šiomis savaitėmis išaugę du–tris kartus.

Karštojoje linijoje įrengtos 35 darbo vietos. N.Mikelionio teigimu, nors daugiau darbo rankų neabejotinai praverstų, jis pabrėžė, kad be sprendimų didinti visos sistemos pajėgumus ryškių pokyčių tai neduotų.

Per pastarąją parą Lietuvoje, antradienio duomenimis, atlikta 9390 tyrimų, iš viso nuo pandemijos pradžios ištirti 964 tūkst. 352 ėminiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos