2021 11 15

Skatinant skiepijimą, G.Nausėda pasigenda tikslingesnio ir kryptingesnio informavimo

Skatinant skiepijimą nuo koronaviruso, prezidentas Gitanas Nausėda pirmadienį pareiškė pasigendantis tikslingesnės ir kryptingesnės informavimo kampanijos.
Lietuvos, Latvijos ir Estijos prezidentų spaudos konferencija
Gitanas Nausėda / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Taip jis kalbėjo prieš susitikimą su premjere Ingrida Šimonyte, partijų lyderiais bei savo suburtais sveikatos ekspertais.

„Šiandien kol kas, deja, tenka kalbėti apie selektyvią ir tikslingai nukreiptą informavimo kampaniją tik tariamąja nuosaka, nes realybėje tokio dalyko kol kas nėra. Dėl šito tenka apgailestauti“, – sakė G.Nausėda.

Praėjusią savaitę naujienų portalas 15min pranešė, kad Sveikatos apsaugos ministerija nutraukė vakcinacijos skatinimo reklamos kampanijos konkursą. Ministerija apie tai informavo jo dalyvius, tačiau ne visuomenę.

Apie planuojamą didelės apimties reklamos kampaniją, kuri skatintų skiepytis, SAM informavo vasarą. Jai įgyvendinti buvo planuojama skirti 1,2 mln. eurų. Ji turėjo startuoti rugsėjį.

Šalies vadovo teigimu, šiuo susitikimu bus bandoma „rasti tiesioginio dialogo kelius ir plačiau sutarti dėl tų priemonių, kurios šiuo metu yra vykdomos tiek vakcinavimo, tiek pandemijos valdymo srityse“.

„Mes norime išklausyti ir pačią Vyriausybę ir naujausias intencijas“, – kalbėjo prezidentas.

Jis pridūrė, kad šis susitikimas yra „unikali galimybė“ susodinti visu prie stalo ir sumažinti „tam tikras priešpriešas dėl kai kurių įstatymų ir jų vetavimo“.

Šalies vadovas ragino daugiau jėgų skirti apeliuojant į žmonių sąmoningumą, priimant sprendimą dėl skiepijimosi.

Vyriausybė trečiadienį planuoja įvesti naujus apribojimus: galimybių pasą taikyti nuo 12 metų, panaikinti galimybę šiam dokumentui gauti po neigiamo antigeno testo, numatyti jo galiojimo laiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų