Sostinėje baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa

Vilniečiams ir miesto svečiams jau atverta dar viena rekonstruota kairės Neries krantinės atkarpa nuo Šilo tilto iki brolių Vileišių skvero. Ši beveik 2 km atkarpa tapo patogia jungtimi pėstiesiems ir dviratininkams, keliaujantiems iš Antakalnio į centrinę miesto dalį, rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime spaudai.
Baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa
Baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa / Sauliaus Žiūros nuotr.

Nepaisant upėje pakilusio vandens, kuris šį pavasarį apsėmė krantinę, kelerius metus trukę darbai eina į pabaigą.

„Upė yra svarbi miesto arterija, kurią siekiame kuo labiau atnaujinti ir įveiklinti. Sutvarkius krantinę, grąžiname į pakrantę aktyvų miesto gyvenimą, o upė darniai papildo miesto viešąsias erdves ir tampa viena iš jų“, – mano Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.

Sauliaus Žiūros nuotr./Baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa
Sauliaus Žiūros nuotr./Baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa

Rekonstruojant kairiąją Neries krantinės atkarpą nuo Šilo tilto iki brolių Vileišių skvero, sutvarkyti dviračių ir pėsčiųjų takai, įrengtas apšvietimas, suformuotos lietaus surinkimo sistemos, atkarpos papildytos mažosios architektūros elementais. Sutvarkytas ir krantinės šlaitas – jis apsodintas naujais želdiniais.

„Saugiai ir patogiai keliauti į miesto centrą iš Žirmūnų ir Antakalnio jau galima ir kaire krantinės puse. Tikimės, kad šios atkarpos rekonstrukcija paskatins daugiau vilniečių persėsti iš automobilio ant dviračio, o miesto svečius – atrasti vieną seniausių sostinės rajonų – Antakalnį, kuris turi turtingą istoriją bei kultūrinį paveldą“, – sako Vilniaus vystymo kompanijos vadovė Laura Joffė

Sauliaus Žiūros nuotr./Baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa
Sauliaus Žiūros nuotr./Baigta naujinti dar viena Neries krantinės atkarpa

Krantinėje ties P.Vileišio gatve įrengta dviračių eismui skirta važiuojamoji dalis, kurioje pirmenybė teikiama dviračiams. Raudonos asfalto dangos dviračių takas veikia lėtesnio eismo principu – transporto priemonių greitis apribotas ne tik kelio ženklais, bet ir iškiliaisiais kalneliais, skirtais sumažinti greitį. Dviračių gatve galima važiuoti ne greičiau kaip 30 km/h.

Vykdant Neries krantinės darbus P.Vileišio gatvėje, nuėmus dalį asfalto dangos, rastas tarpukariu, maždaug 1930 m., klotas akmeninis grindinys. Derinant su Kultūros paveldo departamentu, suplanuotas dviračių takas nutiestas įkomponuojant ir rastą grindinį. 

Kairioji Neries krantinės atkarpa nuo Žvėryno iki Žirmūnų tvarkoma etapais. Šį pavasarį taip pat pradėta tvarkyti atkarpa nuo brolių Vileišių skvero iki Žaliojo tilto. Šiuos rekonstrukcijos darbus planuojama užbaigti 2025 m. pirmąjį pusmetį.

Krantinės atnaujinimo darbai didžiąja dalimi finansuojami Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis, 15 proc. projekto vertės skiriama iš valstybės ir Vilniaus miesto savivaldybės biudžetų. Neries krantinės atkarpos, nuo brolių Vileišių skvero iki Žaliojo tilto, rekonstrukciją finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis