2023 07 08 /20:36

Stabdoma iniciatyvos „Call Russia“ reklaminė kampanija

Stabdoma visuomeninės iniciatyvos „Call Russia“ reklaminė kampanija. Kaip informavo kampanijos iniciatorius Tomas Balžekas, „tai, kas buvo grįsta tik gerais ketinimais, sukėlė didelį visuomenės pasipriešinimą“. Lietuvoje kabantys plakatai bus nukabinti kaip galima greičiau.
Tomas Balzekas
Tomas Balzekas / Gedmantas Kropis / BNS Foto
Temos: 1 Tomas Balžekas

Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas BNS šeštadienį informavo, kad įmonė savo ruožtu nutarė, kaip įmanoma greičiau iš Vilniaus ir Kauno oro uostų pašalinti reklaminės kampanijos plakatus, nes siūlymas dabar skambinti rusams neatitinka politinio konteksto artėjant NATO viršūnių susitikimui.

„JCDecaux Lietuva“, kurios stenduose yra daug „Call Russia“ plakatų, nutraukiamą kampaniją pakeis #StandWithUkraine serijos plakatais.

T.Balžekui nusprendus nutraukti kampaniją, „JCDecaux Lietuva“ feisbuke paskelbė, kad jos technikų komanda tai „padarys nedelsiant“.

Anot Vilniaus mero Valdo Benkunsko, stendai bus pradėti nuiminėti dar šeštadienio vakarą.

„Komunikacijos kampanijos tikslas buvo priminti, kad greta karinės pagalbos Ukrainai egzistuoja ir pilietinio pasipriešinimo judėjimai. „Call Russia“ iniciatyva kviečiama skambinti paprastiems Rusijos gyventojams ir pabandyti pokalbio metu paveikti jų nuomonę, stipriai veikiamą ilgametės informacijos cenzūros. Nuo pat globalios iniciatyvos pradžios pernai kovą daugiausiai tokių skambučių buvo padaroma būtent iš Lietuvos. Iš viso paskambinta per 180 000 kartų“, – pabrėžė T.Balžekas.

Pripažįstu, kad dabar planuojant komunikacijos kampaniją padaryta klaidų.

Anot T.Balžeko, antroji iniciatyvos kampanijos banga pasirodė NATO suvažiavimo kontekste, siekiant atkreipti užsienio žiniasklaidos dėmesį. Nuo pat kampanijos pradžios užsienio žiniasklaida rodė didelį susidomėjimą šia iniciatyva, globaliuose leidiniuose pasirodė šimtai publikacijų, kuriose nekart nesuabejota kampanijos ketinimais – padėti nutraukti karą. Priešingai, tai minėtas kaip vienas iš unikalių pilietinio aktyvizmo būdų“, – pabrėžė T.Balžekas.

„Kartu pripažįstu, kad dabar planuojant komunikacijos kampaniją padaryta klaidų. Manau, kad komunikacijos žinutė turėjo būti aiškesnė, nekelti dviprasmiškų minčių, neva skatiname skambinti ir tartis su putinu. Kategoriškai atmetu tokias prielaidas ir intencijas“, – sakė T.Balžekas.

Jis pridūrė nenorintis, kad ši kampanija toliau keltų susipriešinimą ir destrukciją.

T.Balžekas nuo pat pradžios buvo judėjimo „Call Russia“ iniciatorius.

„Nors esu UAB „15min“ ir UAB „BNS“ vadovas, visą šią iniciatyvą būriau kaip privatus asmuo.

Taip pat noriu pabrėžti, kad projektas yra finansuojamas provakarietiškų donorų ir tai niekaip nesusiję su klaidinga informacija viešojoje erdvėje, jog projektą finansuoja Rytai. Nuo pat iniciatyvos pradžios jai buvo suaukota per šimtą tūkstančių eurų iš Lietuvos, Amerikos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos. Aukojo privatūs ir fiziniai asmenys. Tam buvo pasitelkta Všį „Stiprūs kartu“ „Paypal“ platforma, aukojant buvo galima pasirinkti konkrečią aukojimo paskirtį. Iniciatyvai „Call Russia“ nebuvo panaudotos kitos „Stiprūs kartu“ lėšos.

Visada buvau aktyvus pilietis, esu Lietuvos šaulių sąjungos narys, karys savanoris, vienas iš organizacijos „Stiprūs kartu“ steigėjų. Palaikau paramos Ukrainai iniciatyvas ir raginu tai daryti kitus“, – sakė T.Balžekas.

Plačiau apie iniciatyvą galite paskaityti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis