2018 12 13

Stabdomas šaukimas į nuolatinę privalomąją karo tarnybą

Stabdomas 2018 metų šaukimas į nuolatinę privalomąją pradinę karo tarnybą (NPPKT), ketvirtadienį pranešė Krašto apsaugos ministerija (KAM). Nauji šaukiamųjų sąrašai bus sudaromi 2019-ųjų sausio 10 dieną. Iš jų kitąmet į NPPKT planuojama pašaukti 3827 jaunuolius.
Kariai vertinamosiose pratybose treniruojasi atlikti puolimo ir gynybos veiksmus bei kovoti artimojo mūšio sąlygomis.
Pratybos / Ievos Budzeikaitės nuotr.

Krašto apsaugos ministerijos (KAM) duomenimis, per 2018 metus Lietuvos kariuomenė gavo daugiau kaip 7 tūkst. prašymų atlikti NPPKT.

Pusė iš jų – apie 3 tūkst. – buvo norintys tarnybą pradėti savanoriškumo pagrindu (iš jų – 209 merginos), o likusieji, esantys šaukiamųjų sąraše, pasinaudojo pirmumo teise atlikti NPPKT.

Po privalomųjų karo prievolės administravimo procedūrų atlikimo apie 3800 jaunuolių buvo pripažinti tinkamais pradėti NPPKT.

Šiais metais 22-juose Lietuvos kariuomenės daliniuose NPPKT pradėjo apie 3640 karo prievolininkų iš visos Lietuvos (daugiausiai iš Vilniaus regiono – apie 1100 ir iš Kauno regiono – apie 1000).

Iš jų daugiau nei 50 proc. buvo norintys atlikti NPPKT savo noru, likę – iš šaukiamųjų sąrašo pareiškę norą pirmumo teise atlikti tarnybą ir 140 karo prievolininkų pristatyta privalomai pašauktų.

Lietuvos kariuomenės Karo prievolės ir komplektavimo tarnybos viršininkas Arūnas Balčiūnas išreiškė viltį, kad kitais metais savanoriškai tarnybą pasirenkančių jaunuolių skaičius nesumažės: „Džiaugiamės ir didžiuojamės jaunimu, kuris į tarnybą ateina savo noru. Tai piliečiai, kurie, nepaisant visų gyvenimiškų aplinkybių, jaučia atsakomybę ir atlieka pareigą Lietuvai. Taip pat dėkoju ir jaunuolių artimiesiems už palaikymą ir supratimą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis