Pirmadienis sostinėje prasidėjo chaotiškai – į gatves, prasidėjus neterminuotam viešojo transporto darbuotojų streikui, neišvažiavo nemenka dalis autobusų ir troleibusų.
Žmonės stotelėse buvo ir vis dar yra priversti laukti ilgiau nei įprastai bei kruopščiau planuoti savo keliones, kad nereiktų kalenti dantimis stotelėse.
Vis dėlto, kai kurie greičiausiai rinkosi nors ir brangesnį, tačiau kiek paprastesnį būdą pasiekti darbo vietą ar kitus tikslus – pavežėjų paslaugas.
Nežymus padidėjimas
Platformos „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius teigė, kad pirmadienio rytą iškvietimų skaičius išaugo bene 10 proc.
Įdienojus, situacija nepasikeitė, pokytis – minimalus.
„Įdienojus situacija nepasikeitė, augimas keli procentai, palyginus su koncertais, Eurovizijos transliacijomis ir savaitgalių vakarais –minimalus“, – 15min atsiųstame komentare sakė „Bolt“ vadovas.
Vis dėlto, su streiku „Bolt“ vadovas išaugusio iškvietimų skaičiaus kol kas nesieja.
„Negalime būti 100 procentų tikri. Tokį saikingą padidėjimą galėjo ir kritusi temperatūra nulemti“, – teigė A.Pacevičius.
Kad pirmadienį padaugėjo iškvietimų, 15min teigė ir platformos „Forus“ atstovai.
Jie tvirtino, kad kol kas anksti pasakyti, kiek tiksliai sulaukta daugiau iškvietimų.
Tačiau ir „Forus“ neskuba išaugusio iškvietimų skaičiaus nurašyti vykstančiam streikui.
„Nesietume to vien su viešojo transporto streiku. Daug faktorių tai gali lemti, vienas jų – pasikeitusios oro sąlygos“, – rašoma „Forus“ atsakyme 15min.
Kol kas neaišku, kada baigsis viešojo transporto darbuotojų streikas, kilęs profsąjungai ir savivaldybės įmonei nesutariant dėl darbo apmokėjimo sistemos.
Iš viso bendrovėje „Vilniaus viešasis transportas“ dirba 1830 darbuotojų, per 1100 iš jų – vairuotojai.
Savivaldybės atstovų duomenimis, pirmadienio rytą streikavo apie 500 viešojo transporto darbuotojų.