„Rašau jums galvodamas, kad ne tik aš, bet ir kiti daugiabučių gyventojai susiduria su šia problema.
Kaip žinote, šiemet gyventojai, deklaruodami pajamas, gali susigrąžinti GPM už suteiktus būsto remonto (ne renovacijos) darbus (išskyrus medžiagas). Pernai mūsų daugiabutyje buvo atliktas remontas, kartu su medžiagomis atsiėjęs 24 tūkst. eurų. Už suteiktas paslaugas namo administratorius „Būsto valda“ pateikdavo kiekvieno mėnesio sąskaitą, kurioje buvo nurodytos remonto darbų ir panaudotų medžiagų kainos bendrai, jos nebuvo išskirtos, tad norėdamas teisingai užpildyti deklaraciją mokesčių susigrąžinimui, šių metų balandžio 23 dieną kreipiausi į įmonę, prašydamas pateikti sąskaitas, kuriose atskirai būtų nurodyta išleista suma remonto darbams ir medžiagoms.
Praėjo daugiau nei mėnuo, tačiau „Būsto valdos“ vadybininkas vis dar nepatenkino mano prašymo. Po daugybės skambučių, teikėsi tik atsiųsti „Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administratoriaus veiklos, susijusios su administruojamu namu, ataskaitą“ bei kelias bendras namo langų bei santechnikos darbų remonto sąskaitas. Bet tai toli gražu ne tai, ko reikia“, – problemą įvardijo Vitoldas.
Jis nusiuntė būsto administratoriui patikslintą informaciją, ko jam iš jų reikia. Pridėjo laiške ir VMI reikalavimus, kaip turi atrodyti pateikiama sąskaita, tačiau nesulaukė jokio atsako.
„Vadybininkas nesiteikia atsakyti, skambučių centras kiekvieną kartą atsiprašo ir prižada, kad su manimi susisieks, su vadovu pakalbėti telefonu neįmanoma, o fiziškai susitikti dėl karantino negalima. Pajamų deklaravimo laikas eina į pabaigą, o man, kaip vartotojui, nesuteikiama priklausanti paslauga. Kiekvieną mėnesį laiku apmoku sąskaitas, o gaunu štai tokias paslaugas. Su tokiu abejingu aplaidumu, ignoravimu ir įmonės arogancija dar neteko susidurti. Gal sąmoningai vengiama skaidrumo? Per juos negaliu teisėtai susigrąžinti to, kas man pagal įstatymą priklauso“, – pasipiktinęs kalbėjo Vitoldas.
Užklausą dėl susiklosčiusios situacijos 15min žurnalistė nusiuntė „Būsto valdai“. Netrukus gautas įmonės vadovo Roko Drąsutavičiaus atsakymas, kuriame apgailestaujam dėl susiklosčiusios situacijos.
„Visų pirma, labai apgailestaujame, kad mūsų reakcija į gyventojo užklausą užtruko ilgiau nei įprasta. Namo administratorius jau susisiekė su juo ir asmeniškai atsiprašė dėl susiklosčiusios situacijos. Gyventojams pageidavus, mes visada stengiamės pateikti maksimaliai įmanomą atliktų darbų detalizavimą bei paruošiame jį patogiu formatu. Šiuo atveju, nors ir pavėluotai, bet pažyma apie atliktų remonto darbų sąmatą jau yra ruošiama ir bus pateikta gyventojui per vieną ar dvi darbo dienas“, – patikino būsto administratoriaus vadovas.
Iškilus kokiems nors klausimas, jis paragino gyventojus susisiekti su įmonės klientų aptarnavimo specialistais telefonu +370 700 55 188.
Netrukus Vitoldas informavo 15min žurnalistę, kad reikalai su „Būsto valda“ išties pajudėjo iš mirties taško.
„Paskambino vadybininkas, persiuntė mane dominančius dokumentus“, – džiaugėsi kaunietis.