„Šioje situacijoje Komisija neįžvelgia galimo Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo pažeidimo požymių, kadangi iš minėto vaizdo klipo turinio nėra aiškiai ir akivaizdžiai matyti, kad A.Pitrėnienė iš šios socialinės reklamos siekusi asmeninės naudos. Videoklipe nėra dalijami politikės pažadai, nekalbama nei apie jos, kaip ministrės, ar jos atstovaujamos politinės partijos nuopelnus“, – sprendimą aiškina VTEK.
Komisija tvirtina, kad ji tyrimą gali atlikti tik tuomet, kai yra gauta informacija, jog valstybinėje tarnyboje dirbantys asmenys sprendžia tiesiogiai ir akivaizdžiai su jų privačiais interesais susijusius klausimus ir tokiu būdu galimai pažeidžia Įstatymo nuostatas.
Liberalas pažymėjo, jog videoklipo pradžioje pasirodo užrašas „Audronė Pitrėnienė. Švietimo ir mokslo ministrė“. Taip pat atkreipė dėmesį, jog minėta reklama sukurta panaudojant Europos Sąjungos lėšas.
„ES lėšų „įsisavinimas“: švietimo ir mokslo ministrė pasakoja sūnaus kulinaro istoriją... Viskas lyg ir būtų gerai, bet kyla minčių, kad švaistyti ES pinigus asmeninei politinei reklamai nėra leidžiama. Ypač kai reklama jau sukasi per TV“, – savo „Facebook“ profilyje rašė E.Masiulis.
Anksčiau vaizdo klipas su A.Pitrėnienės pasakojimu apie sūnų buvo patalpintas „Youtube“. Dabar įrašas nebepasiekiamas.
Pati A.Pitrėnienė tikino filmuodamasi nė nepagalvojusi, kad socialinė reklama galėtų didinti jos žinomumą. Ministrė aiškino tik norėjusi populiarinti profesinį mokymą.
Vaizdo klipe ji pasakojo pati sutrikusi, kai jos sūnus pareiškė norintis mokytis kulinarijos, o ne siekti aukštojo mokslo, ir ragina kitus tėvus taip nesielgti.