15min.lt atsiųstame Susisiekimo ministerijos atsakyme teigiama, kad jūrininkai buvo ir yra svarbiausias JLJ ir ministerijos rūpestis.
JLJ yra verslo įmonė, todėl ir jos darbuotojus reikia vertinti kaip ir privataus kapitalo įmones, kurioms sekasi arba ne.
Tačiau ministerija pabrėžė, kad JLJ yra verslo įmonė, todėl ir jos darbuotojus reikia vertinti kaip ir privataus kapitalo įmones, kurioms sekasi arba ne.
„Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ paskola – ne socialinė pagalba JLJ, o komercinis sandoris, kuris turi padėti atsigauti JLJ ir leisti atnaujinti jos tolimesnę veiklą“, – teigiama raštu atsiųstame atsakyme.
Susisiekimo ministerijos žiniomis, paskolos pinigai naudojami laivų ir šiuo metu juose dirbančių įgulų išlaisvinimui nuo įvairių kreditorių areštų ir išleidimui jų vežti krovinius bei uždirbti pinigus tiek sau, tiek šiuo metu įmonę kredituojantiems „Lietuvos geležinkeliams“, tiek kitiems kreditoriams.
Atsiprašo ir prašo pakentėti
„Suprasdami ir užjausdami buvusius JLJ darbuotojus, su kuriais iki šiol neatsiskaityta, tiek bendrovės, tiek ministerijos vardu norime atsiprašyti ir paprašyti dar pakentėti, nes kiekvienas naujas destruktyvus žingsnis dar labiau apsunkins JLJ grįžimą į verslo kelią ir dar labiau atitolins arba iš viso išnaikins galimybę susigrąžinti tai, kas priklauso“, – teigiama atsakyme.
Kiekvienas naujas destruktyvus žingsnis dar labiau apsunkins JLJ grįžimą į verslo kelią ir dar labiau atitolins arba iš viso išnaikins galimybę susigrąžinti tai, kas priklauso“
Ministerija nepateikė duomenų, susijusių su jūreiviams išmokėta atlygio dalimi, nes, anot jos, LJL žingsnius akylai stebi konkurentai.
„Susisiekimo ministerijos žiniomis, paskolos lėšos labai tikslingai naudojamos ir būtiniausių kreditorinių įsipareigojimų padengimui, ir remontui ar veiklos leidimų pratęsimui, ir maisto, vandesn bei kuro įsigyjimui, ir dalies atlyginimų šiuo metu dirbantiems išmokėjimui.