Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 04 30

„Susisiekimo paslaugų“ vadovė: kosminių planų apie metro nekuriame, bet keliones mieste planuoti padėsime

Iki šiol labiausiai siejama su bilietų viešajame transporte kontrolieriais, parkavimo rinkliavos rinkėjais ir šviesoforų derinimu, Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ tvirtina ketinanti siekti naujų aukštumų. Direktorė Modesta Gusarovienė sako, kad jie ne tik vykdys kontrolę, bet ir priims sprendimus patogiau judėti mieste. Nesvarbu, ar pėsčiomis, dviračiu, autobusu, ar automobiliu.
Modesta Gusarovienė
Modesta Gusarovienė / Sauliaus Žiūros ir 15min nuotr.

Visi eismo dalyviai yra svarbūs, tačiau ne kiekviena grupė atskirai, o pėsčiųjų, dviratininkų, automobilių vairuotojų, viešojo transporto keleivių visuma. Tokia viena iš pagrindinių naujosios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ (SĮSP) veiklos strategijos 2021–2030 metams mintis.

Šioje strategijoje, anot Modestos Gusarovienės, nėra kosminių planų apie metro ar tramvajų tinklą, tačiau ketinama padėti kiekvienam vilniečiui ar miesto svečiui suplanuoti patogiausią, greičiausią ir pigiausią kelionę po miestą – nuo idėjos, kad šiandien reikia keliauti, iki atvykimo į kelionės tikslą. Tad įmonė tampa Judumo kompetencijų centru.

Interviu 15min įmonės vadovė Modesta Gusarovienė sako, kad SĮSP priiminės sprendimus dėl darnaus judumo mieste pėsčiomis, dviračiu, automobiliu ar kitais būdais. Ketinama į gatvę žiūrėti ne kaip į vietą, kur važiuoja mašinos, bet kaip į bendrą viešą erdvę. Todėl „Susisiekimo paslaugoms“ galima bus pasiskųsti ir dėl nenukasto sniego, nes šaligatviu privalu eiti saugiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?