Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 05 15

Nuolaidų akcija „Akropolyje“ suviliojo, bet masinės isterijos šįkart nesukėlė (nuotraukos)

Šeštadienį „Akropolio“ prekybos centruose paskelbtas didysis „Jamam“ išpardavimas pirkėjus suviliojo, tačiau masinės isterijos nesukėlė. Į prekybos centrą Vilniuje sugužėję žmonės tvarkingai išsiskirstė po skirtingas parduotuves, tad žmonių antplūdis, nors ir buvo didesnis nei įprastai, nepatogumų pirkėjams nesukėlė.
Akcijos akimirka
Akcijos akimirka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Prieš kiek daugiau nei metus Vilniaus „Akropolyje“ esančiai „Maxima“ parduotuvei paskelbus, kad po vidurnakčio visos ne maisto prekės bus parduodamos su 40 proc. nuolaida, žmoėns tiesiog apgulė šį prekybos centrą. Prieš vidurnaktį kilometrinės automobilių eilės apraizgė „Akropolį“ iš visų pusių, prie prekybos centro susirinko milžiniška žmonių minia. Visi norintys net negalėjo prasibrauti į prekybos centrą. Tąkart nuo įsisiautėjusios minios „Akropolio“ prekybos centrą teko saugoti 20–čiai apsaugos darbuotojų. Šį šeštadienį „Akropolyje“ per akciją „Jamam“ buvo kur kas ramiau, nors žmonių ir netrūko.

„Akropolio“  automobilių stovėjimo aikštelė perpildyta buvo jau apie 10 val. ryto, t.y. kai atsidaro šio prekybos centro parduotuvės. Žmones viliojo iki 50 proc. visose parduotuvėse paskelbtos nuolaidos ir specialūs pasiūlymai „Maximoje“.

Šįkart didysis išpardavimas vyks iki pat 23 val., tai greičiausiai ir lėmė, kad į prekybos centrą visi norintys galėjo patekti be jokių kliūčių, o ir stumdytis parduotuvėse nereikėjo. Iki 13 val. net ir eilės prie „Maximos“ kasų nebuvo ilgesnės, nei įprastai. Tačiau popiet į „Akropolį“ patekti norinčių pirkėjų srautas dar didėjo – prie įvažiavimo į „Akropolį“  nusidriekė kantriai vietų automobilių stovėjimo aikštelėje laukiančių vairuotojų eilė.

Nuolaidos – ne viskam

Apie 11 val. daugiausiai žmonių gerų pasiūlymų ieškojo „Maximoje“. Šioje parduotuvėje ir nuolaidos bene didžiausios. Nors bene perpus pigiau čia žmonės gali įsigyti įvairių buities daiktų, virtuvės rakandų, drabužių ar vazoninių gėlių, nemažai paklausių prekių didžiojo išpardavimo nuolaidos netaikomos. Tarp šių daiktų – televizoriams, sauskelnėms, higienos prekėms, skalbimo milteliams.

Netaikomos nuolaidos ir maisto produktams. Tiesa, prie kai kurių maisto produktų ir gėrimų puikuojasi užrašai „Akcija“, nurodantys, kad ši prekė šiuo metu litu ar dviem pigesnė. Alkoholio skyriaus vyno skiltyje nurodoma, kad nuo 19 val. su „Ačiū“ kortele vynui bus taikoma 30 proc. nuolaida.

Suviliojo nuolaidos ne visiems daiktams

Nors iki pietų žmonių srautas nebuvo nesuvaldomas, paklausios prekės išgraibstytos greitai. Daug dėmesio sulaukė dviračiai, kuriems šeštadienį taikoma 30 proc. nuolaida. „Norėjome šiandien vaikui nupirkti dviratį, tačiau šių dviračių jau nebeliko“, – 15min.lt sakė pirkėjas Darius.

Savo ruožtu vilnietis Irmantas atkreipė dėmesį, kad net ir sąlyginai didelės nuolaidos kai kurioms prekėms pirkėjų dėmesio faktiškai nesulaukė. „Elektromarkt“ parduotuvėje 50 proc. nuolaidos taikomos automobilinei buitinei technikai, t.y. magnetoloms, audio kolonėlėms, bet net ir tokia nuolaida daug pirkėjų nepritraukė. Visai „Panasonic“ buitinei technikai taip pat taikoma 50 proc. nuolaida, tačiau visiškai nesijaučia, kad žmonės kažkur skubėtų“, – sakė vyras.

Tuo tarpu į „Akropolį“  iš pat ryto atskubėjusi Regina džiaugėsi didžiuoju išpardavimu. „Taip, čia šiandien atvykau išgirdusi, kad vyksta išpardavimas – gyvenu visai netoliese. Mes dabar atliekame kapitalinį savo būsto remontą, taigi mums reikia visko. Todėl man apsilankymas „Akropolyje“ pasiteisino – prekėms, kurių mums reikia, išties gerokai pigesnės“, – 15min.lt sakė vilnietė Regina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos