Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 02 16

Švedijos meno kontaktų mugėje dalyvaus ir klaipėdiečių „Tema“

Vasario 18-20 d. vyksiančioje tarptautinėje meno mugėje „Supermarket 2011“ Stokholme (Švedija) dalyvaus ir Klaipėdos menininkų grupė „Tema“.
„Temos“ nario Lino Kutavičiaus instaliacija.
„Temos“ nario Lino Kutavičiaus instaliacija. / KKKC nuotr.

Šioje mugėje menininkų organizacijos ne tik prisistato, bet ir tarpusavyje vysto kūrybinius tinklus, projektus, kultūrinius mainus.

„Supermarket“ gyvuoja jau ketverius metus. Dar 2007 m. nedidelė menininkų grupė surengė meno mugę „Supermarket“, kaip atsaką 2006 m. įvykusiai komercinei meno mugei „Market“. Paprastai menininkų reprezentavimu ir darbų pardavimais rūpinasi galerijos.

Mugės „Supermarket“ tikslas, kad kūrėjai save atstovautų, susirastų potencialių partnerių, kontaktų, keistųsi idėjomis, ir gal net savarankiškai įkurtų galerijas. Tai platforma netikėtoms menininkų iniciatyvoms ir tinklams kurtis. Ši kontaktų mugė į kūrybinį procesą įtraukia ne tik dalyvius, bet ir lankytojus. Čia koncentruojamasi ne į pardavimus, komerciją, bet komunikaciją ir tarpsmą meno scenoje.

Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras, pristatantis Klaipėdoje gyvenančius menininkus ir meno organizacijas tarptautiniame kontekste, meno mugei „Supermarket“ pasiūlė „Temos“ komandą. Šeštas jaunų, profesionalių kūrėjų reprezentuos organizaciją ir kiekvienas savo kūrybą, atliks garso ir šviesos performansus.

VšĮ „Tema“ („Tarptautinė Eksperimentinė Meno Akcija“) savo veiklą pradėjo 2009-ųjų rudenį industrinėje aplinkoje – Liepų g. 83, Klaipėda. Ši kūrybinė erdvė yra skirta įgyvendinti įvairias menines idėjas bei iniciatyvas, nekomercinius projektus ir bendrai veiklai suvienija įvairių sričių menininkus: muzikantus, teatralus, vizualiųjų menų atstovus. Tai, jog kiekvienas „Temos“ narys turi tarsi atskirą savo „temą“, lemia kūrybinių projektų, renginių įvairovę, o kūrybinės dirbtuvės, eksperimentai, performansai, koncertai ir kitokia veikla yra pritaikoma prie renginio tematikos.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos