2011 09 21

Šventinė prekyba nuvylė Klaipėdos senamiesčio verslininkus

Klaipėdos senamiesčio verslininkai nusivylė vasaros renginiais – jie nedavė tiek naudos, kiek tikėtasi.
Šią vasarą Klaipėda nestokojo renginių senamiestyje, tačiau prekyba nebuvo pelninga.
Šią vasarą Klaipėda nestokojo renginių senamiestyje, tačiau prekyba nebuvo pelninga. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

 

Klaipėdos senamiesčio verslininkai nusivylė vasaros renginiais – jie nedavė tiek naudos, kiek tikėtasi.

Ši vasara uostamiesčiui buvo kaip niekada dosni renginių. Į Klaipėdą suvažiavo tūkstančiai baikerių, nuvilnijo Jūros šventė, burlaivių regata, Europos vyrų krepšinio čempionatas.

Tačiau švenčių rezultatai nepapildė verslininkų kišenių. Kai kurie skundėsi skaičiavę tik nuostolius.

Pasak senamiesčio verslininkams vadovaujančios Eugenijos Odebrecht, rezultatai nebuvo tokie, kokių tikėtasi. Ir šią vasarą vyko senamiestį gaivinančios šventės, tačiau dauguma jų nebuvo tokios populiarios kaip praėjusiais metais, žmonės vangiai į jas rinkosi.

„Mes pasigendame bendros koncepcijos, toks jausmas, lyg kažkur vis užstumta sklendė“, – kalbėjo E.Odebrecht.

Kai kurie senamiesčio verslininkai atvirai džiaugėsi šiais metais nepirkę vietų lauko prekybai per šventes, nes nei regata, nei krepšinio čempionatas neleido užsidirbti.

Anot „Nesės“ direktorės Ingos Česnakienės, prekybos vietos turėtų būti derinamas su verslininkais. „Dabar susidaro įspūdis, kad iš švenčių uždirba tik organizatoriai. Gal būtų geriau išnuomoti mažiau vietų, bet užtikrinti kokybiškesnes paslaugas ir leisti verslininkams užsidirbti“, – teigė pašnekovė.

Senamiesčio verslininkai panoro, kad savivaldybė su jais derintų ir renginius. Verslininkai tikino, jog negali likus dviem savaitėm iki šventės surasti tūkstančius litų rėmimui. Įmonių biudžetas, anot I.Česnakienės, kaip ir savivaldybės, planuojamas prieš metus.

Tuo tarpu meras Vytautas Grubliauskas patikino, kad senamiesčio verslininkai, gavę nekilnojamojo turto mokesčio lengvatų, turėtų įvertinti tai kaip miesto investiciją.

„Reikia mylėti ne tik verslą senamiestyje, bet ir patį senamiestį“, – pastebėjo meras, bet sutiko, kad verslininkai galėtų būti įtraukti į renginių organizavimo procesą.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų