Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 11 01

„Swedbank“ susiduria su trikdžiais: strigo atsiskaitymai kortelėmis, pavedimai

Dėl banką „Swedbank“ užklupusių IT trikdžių, pirmadienio vidurdienį visoje Lietuvoje pirkėjai susidūrė su sunkumais atsiskaitant mokėjimo kortelėmis ir atliekant pavedimus. Banko atstovas Saulius Abraškevičius patikino, kad kortelių klausimas jau išspręstas, problemos tebekyla tik su pavedimais.
Atsiskaitymas kortele
Atsiskaitymas kortele / „Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr.

„Buvo kilę trikdžių, situacija keičiasi, ji yra dinamiška ir šiuo metu kortelės jau veikia, galima atsiskaityti kaip ir įprasta, tačiau mokėjimas pavedimais gali vykti lėčiau arba su trikdžiais“, – 15min sakė S.Abraškevičius.

Anot banko atstovo, problemos kilo IT sistemoje.

„Tą problemą bandome išspręsti kuo greičiau ir atsiprašome už nepatogumus žmonių“, – teigė jis.

Pirmąją lapkričio dieną su problemomis atsiskaitant kortelėmis susidūrė ne tik „Swedbank“ klientai, tačiau ir kitų bankų kortelių turėtojai, bandę susimokėti „Swedbank“ priklausančiuose terminaluose ar parduotuvių, kurios naudojasi pastarojo banko paslaugomis, kasose.

„Ir mūsų kortelių skaitytuvai arba terminalai taip pat veikė su sutrikimais, bet dabar, kaip minėjau, tos problemos išspręstos jau – mokėjai kortelėmis vyksta įprastu režimu“, – tvirtino S.Abraškevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos