2021 11 01

„Swedbank“ susiduria su trikdžiais: strigo atsiskaitymai kortelėmis, pavedimai

Dėl banką „Swedbank“ užklupusių IT trikdžių, pirmadienio vidurdienį visoje Lietuvoje pirkėjai susidūrė su sunkumais atsiskaitant mokėjimo kortelėmis ir atliekant pavedimus. Banko atstovas Saulius Abraškevičius patikino, kad kortelių klausimas jau išspręstas, problemos tebekyla tik su pavedimais.
Atsiskaitymas kortele
Atsiskaitymas kortele / „Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr.

„Buvo kilę trikdžių, situacija keičiasi, ji yra dinamiška ir šiuo metu kortelės jau veikia, galima atsiskaityti kaip ir įprasta, tačiau mokėjimas pavedimais gali vykti lėčiau arba su trikdžiais“, – 15min sakė S.Abraškevičius.

Anot banko atstovo, problemos kilo IT sistemoje.

„Tą problemą bandome išspręsti kuo greičiau ir atsiprašome už nepatogumus žmonių“, – teigė jis.

Pirmąją lapkričio dieną su problemomis atsiskaitant kortelėmis susidūrė ne tik „Swedbank“ klientai, tačiau ir kitų bankų kortelių turėtojai, bandę susimokėti „Swedbank“ priklausančiuose terminaluose ar parduotuvių, kurios naudojasi pastarojo banko paslaugomis, kasose.

„Ir mūsų kortelių skaitytuvai arba terminalai taip pat veikė su sutrikimais, bet dabar, kaip minėjau, tos problemos išspręstos jau – mokėjai kortelėmis vyksta įprastu režimu“, – tvirtino S.Abraškevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų