„Mes padėsime įveikti krizę! Kaina – tik 1,49 lito už kilometrą.“ „Norime Jus nudžiuginti! Krizės metu 20 proc. sumažinome savo įkainius.“ „Labai pigu! Geriausi įkainiai Vilniuje!“
Tikrai nesiuntėme tiems, kurie mūsų taksi naudojosi vieną kartą, – aiškino Jelena Ilčenko.Tokios žinutės ėmė plūsti į taksi bendrovių paslaugomis pasinaudojusių vilniečių mobiliuosius telefonus, rašo „Lietuvos rytas“. Nors reklama telefonu draudžiama, už tokius pranešimus nenubaustas nė vienas vežėjas.
Iš taksi firmos reklaminę žinutę gavo ir Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktorius Aurimas Matulis. Anot jo, kad tokiais pažeidimais pradėtų domėtis jo vadovaujamas komitetas ar Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, reikia konkretaus skundo. Kol kas jo nėra parašęs nė vienas vilnietis.
Žinutes siuntusios Vilniaus taksi bendrovės VTP 1 vadybininkė Jelena Ilčenko tikino, kad reklamos pranešimus gavo tik nuolatiniai bendrovės klientai. „Tikrai nesiuntėme tiems, kurie mūsų taksi naudojosi vieną kartą“, – aiškino J.Ilčenko.
Paklausta apie tokių žinučių teisėtumą, J.Ilčenko teisinosi, kad reklamos skrajutės, bukletai taip pat brukami į pašto dėžutes. „Niekas manęs neklausė, reikia man plastikinių langų ar ne. O langus reklamuojančių skrajučių savo pašto dėžutėje kiekvieną mėnesį randu keletą“, – „Lietuvos rytui“ aiškino vadybininkė.
Už reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą gali būti skiriama bauda nuo tūkstančio iki 10 tūkst. litų. Tačiau vyrauja tendencija, kad pažeidėjui teismas dažniausiai skiria tik įspėjimą.