2023 03 06

Tarpiniai rezultatai: rinkimuose pirmauja socialdemokratai ir konservatoriai

Suskaičiavus balsus daugiau nei 85 proc. rinkimų apylinkių Lietuvoje, savivaldybių tarybų rinkimuose pirmauja socialdemokratai ir konservatoriai.
Vilija Blinkevičiūtė
Vilija Blinkevičiūtė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pirminiais Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) duomenimis, suskaičiavus balsus 1668 apylinkėse iš 1927-ių, Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP) surinko 20,44 proc. dalyvavusių rinkėjų balsų, Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai –13,82 proc. balsų.

Visi savivaldybėse išsikėlę rinkimų komitetai kol kas bendrai gavo 13,3 proc. balsų.

Ketvirtoje vietoje – Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga su 10,68 proc., penktoje – Demokratų sąjunga „Vardan Lietuvos“ su 7,33 proc. balsų.

Liberalų sąjūdis sulaukė 7,13 proc., Lietuvos lenkų rinkimų akcija-Krikščioniškų šeimų sąjunga 5,29 proc., „Laisvė ir teisingumas“ – 4,27 proc., Darbo partija – 4,14 proc. rinkėjų palaikymo.

Rinkimų kodeksas nustato, kad kandidatų sąrašas gali gauti mandatų savivaldybės taryboje, jeigu už jį balsavo ne mažiau kaip 4 proc. rinkimuose dalyvavusių rinkėjų, koalicija – ne mažiau kaip 6 proc. balsų.

Šiuose rinkimuose ketverių metų kadencijai renkami 1498 savivaldybių tarybų nariai ir 60 merų.

Per praėjusius savivaldos rinkimus 2019 metais daugiausiai rinkėjų balsų per skirtingas savivaldybės gavo tuo metu visuomeniniais vadinęsi rinkimų komitetai – 26,76 procento.

Iš partijų pirmavo Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai su 16,05 proc. rinkėjų balsų, antra buvo Lietuvos socialdemokratų partija su 13,24 proc. balsų.

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga gavo 11,16 proc., Liberalų sąjūdis – 5,9 proc., Darbo partija – 5,09 proc. balsų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis