2009 metų sausio mėnesį Lietuvos KT nusprendė, kad BIGBANK reklama, kurioje naudojamas prekės ženklas „BIGBANK greičiausias kelias iki pinigų“, yra klaidinanti, o BIGBANK turi nutraukti šios reklamos naudojimą ir sumokėti baudą. BIGBANK įsitikinimu, informuotas, atidus ir apdairus klientas nesupranta reklamoje naudojamo prekės ženklo „BIGBANK greičiausias kelias iki pinigų“ tiesiogiai, kaip pažado išduoti paskolą greičiau nei bet kuri kita kredito paslaugas teikianti bendrovė, nes šis prekės ženklas nėra konkretus pažadas suteikti konkrečią paslaugą, tai – metafora.
BIGBANK nesutiko su KT sprendimu ir kreipėsi į teismą. Teismas apsvarstė pateiktus argumentus, priėmė BIGBANK kreipimąsi ir sustabdė KT sprendimą.
Teismas sustabdė KT sprendimo galiojimą iki teismo proceso pabaigos ir spręs ar KT išvados dėl klaidinančios reklamos yra teisingos. „BIGBANK gerbia vartotojus, ir jų teises ir jokiu būdu nesiekia klaidinti. Teismas priėmė mūsų kreipimąsi ir tikimės, kad visi pateikti argumentai bus apsvarstyti“,- teigia BIGBANK Lietuvos filialo vadovo pavaduotojas Rolandas Norvilas.
Šūkis „Greičiausias kelias iki pinigų“ yra dalis Europos Sąjungoje registruoto BIGBANK prekės ženklo, kurio tikslas – išreikšti BIGBANK misiją- greitą ir lanksčią kredito paslaugą padaryti lengvai ir paprastai prieinama privatiems asmenims.