Lietuviškoji „Intelligent Life“ versija, kaip ir anglų kalba leidžiamas tarptautinis leidinys, pasirodys keturis kartus per metus – rudens, žiemos, pavasario ir vasaros pradžioje.
„Intelligent Life“ yra maistas smegenims ir šventė akims. Aukščiausius žurnalistikos ir poligrafinės kokybės standartus atitinkantis žurnalas yra išskirtinis žiniasklaidos produktas, derinantis stilių, kultūrą, prabangą, analitiškumą ir nuomonių įvairovę. Žurnalo temos – nuo stiliaus iki kelionių, nuo mados iki kultūros simbolių, nuo maisto ir vyno iki straipsnių, gvildenančių šių dienų aktualijas“, – pasakoja lietuviškojo „Intelligent Life“ redaktorius Ovidijus Lukošius.
Lietuviškoje „Intelligent Life“ versijoje bus ir dauguma tarptautinio leidinio publikacijų, ir Lietuvos autorių rašinių. Pastarieji sudarys iki penktadalio žurnalo apimties.
„Intelligent Life“ yra bendras „The Economist“ ir miesto kultūros žurnalo „Miesto IQ“ projektas. Žurnalą leis dukterinė koncerno „Scaent Baltic“ kompanija „Intelligent Media“. Pasak koncerno komunikacijos ir rinkodaros vadovo Sauliaus Garbaravičiaus, šis laikmetis yra vertybių perkainojimo metas, o „Intelligent Life“ yra tas leidinys, kuris plečia akiratį ir parodo tikrąsias vertybes, todėl tikime šio žurnalo sėkme net ir sunkmečio laikotarpiu. S. Garbaravičius teigia, jog su „Intelligent Life“ išleidimu siejama naujų leidybos ir žiniasklaidos projektų, kurie siūlys rinkai intelektualius ir pramoginius žiniasklaidos produktus, pradžia.
Leidybos srityje koncernui „Scaent Baltic“ priklauso įmonės, leidžiančios įvairaus profilio knygas ir žurnalus „Miesto IQ“ bei „Express Mada“. Iš viso koncernas kartu su partneriais valdo 25 įmones, veikiančias energetikos, nekilnojamojo turto, finansinių investicijų ir konsultavimo, paslaugų teikimo, gamybos ir leidybos srityse.