2021 10 24 /20:22

Renkant merus Kelmėje ir Trakuose antrajame ture balsavo 35,05 proc. rinkėjų

Renkant merus Kelmės ir Trakų rajonų savivaldybėse antrajame ture balsavo 35,05 proc. rinkėjų, rodo sekmadienį paskelbti Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) duomenys.
Antroji išankstinių Seimo rinkimų diena Lukiškių aikštėje
Rinkimai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pirmajame ture rinkėjų aktyvumas siekė 34,22 proc.

Iš anksto antrajame ture šiose savivaldybėse balsavo 8,32 proc., o rinkimų sekmadienį iki balsavimo pabaigos – 20 valandos – 26,74 proc. rinkėjų.

Kelmės rajone iš anksto balsą atidavė 9,16 proc., o rinkimų dieną – 20,29 proc. rinkimų teisę turinčių žmonių. Bendras rinkimų aktyvumas Kelmės rajone siekia 29,45 procento.

Trakų rajone bendras aktyvumas siekia 39,81 proc. – iš anksto čia balsavo 7,60 proc., rinkimų dieną – 32,21 proc. rinkėjų.

Merą Kelmėje turi teisę rinkti 23 801 rinkėjas, o Trakuose – 27 966 rinkėjai.

Balsavimas rinkimų apylinkėse prasidėjo 7 ir tęsis iki 20 valandos. Iki to laiko draudžiama šeštadienio naktį įsigaliojusi rinkimų agitacija.

Antrajame Trakų ir Kelmės merų rinkimų ture varžosi du daugiausiai balsų pirmajame ture surinkę kandidatai.

Trakuose į antrąjį turą pateko Liberalų sąjūdžio kandidatas Andrius Šatevičius ir Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos kandidatas Jaroslavas Narkevičius.

Kelmėje – savarankiškai išsikėlęs Ildefonsas Petkevičius ir Lietuvos socialdemokratų partijos atstovas Stasys Jokubauskas.

Trakuose nauji rinkimai rengiami buvusiai merei, Liberalų sąjūdžio atstovei Editai Rudelienei tapus Seimo nare. Ji parlamente pakeitė balandžio pabaigoje mirusį Kovo 11-osios Akto signatarą Kęstutį Glavecką.

Kelmės rajono mero rinkimai šaukiami birželį nutraukus dėl korupcijos nuteisto Kelmės rajono mero Vaclovo Andrulio įgaliojimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis