Anot ministro Roko Masiulio, skubotas ir neproporcingas priemones proteguojančio paketo priėmimas reikštų Lietuvos vežėjų išstūmimą iš Europos rinkos ir turėtų neigiamą poveikį šalies ekonomikai, pranešė Susisiekimo ministerija.
Penkių ministrų nuomone, siekis skubiai priimti paketą gali būti rinkimų kampanijos į EP dalis.
Vienu didžiausių rūpesčių išlieka reikalavimas periodiškai grąžinti sunkvežimius į registracijos šalį, siūlymus riboti galimybę teikti transporto paslaugas kitose šalyse, reikalavimas daryti kelių dienų pertrauką tarp kabotažo operacijų, siūlymas uždrausti vairuotojų savaitinį poilsį kabinoje – pasak ministrų, Europos kelių tinklo infrastruktūra nėra pakankamai išvystyta ir nepritaikyta tinkamam vairuotojų poilsiui.
Dėl siūlymų pakeisti vežėjų darbo kitose Europos Sąjungos šalyse bei vairuotojų komandiravimo taisykles EP balsuos trečiadienį.