„Kaip įprasta, galinėje maršruto stotelėje apėjau ir apžiūrėjau troleibuso saloną, patikrinau, ar viskas tvarkoje. – pasakojo vairuotojas. – Troleibuso gale, ant rato posparnio pamačiau paliktą vyrišką rankinę. Atidaręs radau jos savininko asmens dokumentus ir iškart pranešiau troleibusų parko dispečeriams, kad asmuo 15-ojo maršruto troleibuse paliko savo daiktus.“
Pasak vairuotojo, paprastai, kai randami pamesti vienokie ar kitokie daiktai, jų savininkai atsiliepia per vieną–dvi valandas, jei randami asmens dokumentai, iškart susisiekiama su mokymo įstaiga, darboviete arba pranešama policijai.
Šįkart savininkas iškart neatsiliepė, tad grįžus į parką, rankinė buvo perduota dispečeriams. Perduodant buvo patikrintas rankinės turinys, kuris gerokai nustebino darbuotojus – joje rasta beveik 6 500 eurų.
Rankinės savininkas savo turtą atsiėmė tik kitą dieną, kai apie radinį jam pranešė troleibusų parko darbuotojai.
Toks darbuotojų poelgis tik dar kartą patvirtino, kad yra sąžiningų, pilietiškų ir garbingų žmonių, kurių dėka vis puoselėjamas visuomeniškumas ir kitos žmogiškosios vertybės.
„Kauno autobusai“ primena keleiviams: palikus autobuse ar troleibuse kokius nors daiktus, reikia skambinti nemokamu telefonu 8 800 200 00.
Transporte rasti daiktai saugomi dispečerinėse: jei palikote autobuse – Raudondvario pl. 105, 118 kabinetas (stotelė „Kauno autobusai“); jei palikote troleibuse – Islandijos pl. 209, 101 kabinetas (stotelė „Islandijos plentas“).
Rastus daiktus vairuotojas į dispečerinę atneša baigęs darbą, todėl skambinti dėl pamesto daikto rekomenduojame kitą dieną.