Lietuvos turizmo rūmų prezidentė Žydrė Gavelienė dienraščiui aiškino, kad Europos Komisijai sugriežtinus reikalavimus ir turizmo rinkodara į remiamų veiklų sąrašą nebepatenka. Tai, anot jos, paaiškėjo jau praeitų metų viduryje – tuomet ir kreiptasi į Ūkio ministeriją finansavimo iš valstybės biudžeto, tačiau į prašymą nebuvo atsižvelgta.
Ūkio ministerijos teigimu, šiuo metu atliekami Lietuvos turizmo rinkodaros priemonių efektyvumo kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose, taip pat 2015 metais bus parengta Lietuvos turizmo rinkodaros strategija.
„Sprendimas dėl atstovavimo paslaugų tęstinumo bus priimtas įvertinus šios veiklos rezultatus ir efektyvumą, taip pat su turizmo verslo asociacijomis ir kitomis suinteresuotomis šalimis aptarus atstovavimo paslaugų poreikį bei tikslingumą“, – dienraščiui teigė ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.
Šiuo metu užsienyje veikia 6 turizmo atstovybės: Lenkijoje, Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Rusijoje, Italijoje, o Suomijos, Švedijos ir Norvegijos rinkas kuruoja atstovybė Švedijoje.