2010 03 11

TV3: „įžymybių skambučiai“ – ne mūsų idėja

Televizija TV3 teigia, kad reklamuoti laidą „Chorų karai“ įrašytais „įžymybių skambučiais“ buvo ne jų, o balsavimo paslaugą teikiančios įmonės idėja.
Irena Starošaitė ir Vilniaus choras
Irena Starošaitė ir Vilniaus choras / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Balsavimo paslaugą projektui „Chorų karai“ teikia įmonė UAB „Mediafon“, kuri ir pasiūlė šią naujovę. TV3 televizija pati neturi jokios duomenų bazės su balsuojančiųjų telefono numeriais“, – rašoma TV3 atstovės spaudai Ritos Markeliūnaitės atsiųstame komentare.

Siuntusieji SMS teigia nedavę sutikimo naudoti jų numerį rinkodaros tikslais. Reklamos įstatymas numato, kad „reklama telefonu, telefaksu, teleksu, elektroniniu paštu gali būti teikiama tik reklamos vartotojo sutikimu ar jo prašymu“.

Kaltę dėl galimo įstatymo pažeidimo televizija permeta ant „Mediafon“ pečių. „Paslaugą parduodanti įmonė patikino, kad tokia praktika yra taikoma ne pirmą kartą ir su įstatymu ji nesikerta. Naujas telemarketingo būdas mums atrodė tikrai įdomus. Manome, kad tokia atlikėjų padėka už juos balsavusiems žmonėms bus maloni – išgirsti savo mylimo atlikėjo padėką už palaikymą gali ne kiekvieną dieną“, – rašoma TV3 atsakyme.

Anot televizijos, įrašytų „Chorų karų“ vedėjų skambučių sistema veikia daugiau nei du mėnesius. Skundų dėl to televizija negavo.

Primename, jog šią savaitę 15min.lt rašė apie internete pasirodžiusius žmonių skundus dėl nelauktų TV3 laidų „Chorų karai“ ir „Taip arba ne“ vedėjų skambučių. Už tokį Reklamos įstatymo pažeidimą gresia bauda iki 30 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų