Artimiausiu metu visa surinkta informacija bus perduota Kultūros paveldo departamentui, kuris ir nuspręs, kaip elgtis su radiniu – ar jį įamžinti kaip miesto istorijos ženklą, ar tiesti dviračių taką, kaip numatyta projekte.
Krantinės dalyje ties P.Vileišio gatve įrengiama lėto eismo gatvė, t. y. gatvės važiuojamoji dalis pritaikoma dviračių eismui, o automobilių greitis apribojamas ne tik kelio ženklais, bet ir fizinėmis greičio mažinimo priemonėmis.
Važiuojamosios dalies centre numatomos kintamo pločio trinkelių dangos salelės ir vairuotojų dėmesį atkreipsiantys trapeciniai barjerai. Visoje dviračių gatvėje bus įrengti kelio ženklai ribojantys greitį iki 30 km/h.
Kairiojoje Neries krantinėje tvarkymo darbai jau įsibėgėjo. Tiesa, atkarpoje tarp Baltojo ir Žvėryno tiltų taip pat buvo aptikta archeologinių radinių – rastos istorinio mūro liekanos. Šiuo metu perkami architektūriniai tyrimai, kuriais bus nustatoma istorinė mūrų vertė.
Visoje Neries krantinėje bus sutvarkyti dviračių ir pėsčiųjų takai, tvarkomi krantinės šlaitai, želdiniai, įrengiamas apšvietimas, mažosios architektūros elementai.
Jau netrukus bus tęsiami Dešinės Neries krantinės tvarkymo darbai – pasirašyta sutartis su darbų užbaigimo konkurso laimėtojais, bendrove „Skominta“, kurie iki sutarties nutraukimo krantinę tvarkė kaip subrangovai.
Pernai nutraukus sutartį su jungtinės veiklos partneriais UAB „LitCon“, UAB „Atea“ ir „Geobuilders LLC“, krantinėje liko apie 6 procentai neužbaigtų darbų. Naujieji rangovai vasarą paklos likusias takų dangas, įrengs mažosios architektūros elementus – šiukšliadėžes ir suoliukus. Rudeniop bus pasodinti 53 medžiai, 70 akcentinių krūmų ir 6000 krūmų masyvams formuoti, liko susodinti per 2000 įvairių dekoratyvinių augalų.
Bendra darbų kaina 543 290,00 Eur su pridėtinės vertės mokesčiu. Planuojama, kad dešinės Neries krantinės rekonstrukcija bus baigta spalio mėn.