2019 02 18

Tyrimas: vis daugiau vartotojų žino savo teises bei turi informacijos, kaip jas apginti

Tyrimai rodo, kad Lietuvoje vis daugiau vartotojų žino savo teises bei turi informacijos, kaip jas ginti. Pasak „Vilmorus“ apklausos, beveik pusė gyventojų yra patenkinti savo žiniomis, o trečdalis teigiamai vertina vartotojų teisių apsaugą.
Mergina su pirkiniais
Asociatyvi nuotrauka / 123RF nuotr.

Apklausos rodo, kad 3 iš 5 gyventojų žino, kur reiktų kreiptis, jei verslininkas atsisakytų kompensuoti nuostolius, o 80 proc. yra girdėję apie jų teises ginančią Tarnybą.

Tačiau nepaisant to, tyrimas atskleidė, kad dalis gyventojų vis dar vengia kreiptis į ginčus nagrinėjančias institucijas ir mano, kad taip tik gaiš laiką.

Praėjusių metų duomenimis, dešimtadalis šalies gyventojų teigė, kad buvo pažeistos jų, kaip vartotojų, teisės.

Daugiausia susiduriama su klaidinančia reklama, 1 iš 5 sako buvo įsigiję nekokybišką prekę, 15 proc. suteikta nekokybiška paslauga.

Tačiau vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastebi, kad pažeidimų mažėja, o pernai skaičiai buvo patys mažiausi per paskutinį dešimtmetį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų